ברקת נכנסת לשוק המשרדים

תעמיד מימון בסך של כ-90 מיליון שקל להקמת פרויקט משרדים בפארק העסקים הורוביץ ברחובות

 

 
עדי גזית, מנכ״ל ברקת, קרדיט: אלי דסהעדי גזית, מנכ״ל ברקת, קרדיט: אלי דסה
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/11/2021

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "בהתאם לאסטרטגית החברה, אנו ממשיכים להעמיק את תחומי הפעילות שלנו, ועתה אנו מעמידים לראשונה מימון לפרויקט בתחום המשרדים. הפרויקט ממוקם במיקום אסטרטגי ומבוקש ובאחד האזורים המתפתחים בעיר רחובות, הנהנית בשנה האחרונה מעלייה בביקושים בתחומי המגורים, המשרדים והמסחר.  זהו צעד אסטרטגי חשוב מאוד עבור ברקת, הנהנית כיום ממגוון יכולות ורסטיליות ופתרונות מימון בתחום הנדל"ן"

חברת ברקת, בניהולו של עדי גזית, מהחברות המובילות במתן אשראי לענף הנדל"ן, נכנסת לראשונה גם לתחום המשרדים. החברה מדווחת היום כי התקשרה בהסכם עם קבוצת בעלי קרקע, להעמדת מימון בהיקף כולל בסך של כ-90 מיליון שקל, לשם הקמת פרויקט משרדים ברחובות. הפרויקט, שיוקם בפארק העסקים הורוביץ, השוכן בסמוך לכבישים ראשיים, ושבחלקו הדרומי מתוכננת תחנת רכבת, יכלול כ-5,000 מ"ר שטחי משרדים (כ-5 קומות), כ-1,000 מ"ר שטחי מסחר, שטחי שירות וכ-280 חניות ב-3 מפלסים תת קרקעיים. 

מימון הפרויקט מורכב משני חלקים: מנה ראשונה של ההלוואה בסכום מצטבר שאינו מהותי לחברה, שישמש לביצוע תשלומים נדרשים להתנעת תהליך הקמת הפרויקט. סכום זה יועמד כנגד שעבוד ראשון על מקרקעי הפרויקט לטובת החברה. בהמשך יועמדו הלוואות פרטניות לחברי קבוצת בעלי הקרקע הלווים, בהתאם להתקדמות הבניה, בכפוף להשלמת בדיקות החיתום הפרטניות הנדרשות על ידי החברה. סכומי הלוואות אלו יועמדו כנגד שעבודים וביטחונות, כמקובל בעסקאות מימון דומות של החברה. העמדת ההלוואות כפופה למספר תנאים מתלים, כמקובל.

לאחרונה עדכנה ברקת על עסקה נוספת,  בתחום המגורים, במסגרתה היא תעמיד מימון בסך של כ-100 מיליון שקל לקבוצת רכישה במודיעין, שמנוהלת ע"י נאמני קבוצת פרי מטעם בית המשפט. מדובר על פרויקט מגורים עם תקציב כולל צפוי של כ-247 מיליון שקל, שנמצא כיום בשלב השלד ויכלול 112 יחידות דיור ב-13 בניינים חדשים, בשכונת נופים המבוקשת במודיעין וצפוי להתאכלס עד סוף 2023.

לגרף ברקת לחצו כאן

44 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 12.51 מיליון בברקת
קרנות נאמנות שמחזיקות את ברקת. לרשימה המלאה
x