שבוע היזמות העולמי בישראל נפתח היום בבורסה בתל אביב

בהשתתפות הנספח הכלכלי בשגרירות ארה"ב בישראל

 

 
שבוע היזמות הגלובלי, קרדיט: קובי וולףשבוע היזמות הגלובלי, קרדיט: קובי וולף
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/11/2021

ביום ראשון (7.11.21) צלצלו בפעמון לפתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך לרגל פתיחת אירועי שבוע היזמות העולמי.

שבוע היזמות הוא פרויקט גלובלי שנתי בו שותפות למעלה מ- 180 מדינות, הכולל תכניות ויוזמות הנוצרות ע"י קהילות יזמים מכל העולם. מטרות הפרויקט היא יצירת רשת יזמות עולמית, שתסייע לאנשים בעלי עניין ביזמות לקדם את רעיונותיהם, הגברת המודעות לחדשנות בחברה וחיזוק היציבות הכלכלית.

אלה מטלון, יו"ר רשת היזמות הגלובלית, אמרה: חברי לניהול רשת היזמות הגלובלית ואני, פועלים יחד להבאת בשורת היזמות ליותר ויותר אנשים ונשים, צעירות וצעירים. אנחנו מבקשים להראות את הדרך למי שיש לה ולו את הפוטנציאל, התעוזה, הסבלנות וכוחות הנפש, האופטימיות, היכולת להתמודד עם כישלון ולקום ולנסות שוב, לחקור ולדרוש, לייצר חיבורים חדשים, להקים ולהניע קבוצה איכותית במטרה לחולל שינוי. שהפתח שאנחנו פותחים יאפשר לכן ולכם, יזמי העתיד, לממש את עצמכם/ן כיזמות/ים, לשים חותם, ולחיות חיים עשירים ומלאי עשייה ומשמעות."
 
שרון פרידריך פלד, מנהלת מכירות ופיתוח שווקים בבורסה לניירות ערך אמרה: "מתחילת שנת 2021 ועד היום נרשמו למסחר בבורסה 89 חברות חדשות, אשר רובן הן חברות הייטק. כמות הסטארטפים ויזמי ההייטק בישראל מוכיחה כי היזמות והחדשנות הם שהובילו אותנו למה שנקרא מדינת הסטארט אפ ניישן. הבורסה בתל אביב מאמינה בהייטק הישראלי ושזה המקום שאמור להוות ציון דרך בהתפתחותן וצמיחתן של חברות ההייטק, וזאת על מנת שהציבור הישראלי יוכל גם הוא ליהנות מפירות ההצלחה של החדשנות והיוזמה הישראלית הייחודית כל כך בעולם וכן להניע את מנוע הצמיחה של הכלכלה והמשק הישראלי".

לפרטים והרשמה לכל אירועי שבוע היזמות בקרו באתר רשת היזמות העולמית בישראל:

בתמונה מימין לשמאל: ארמנדו ויטרי, יזם ומשקיע; רונית סצ'י-פאינרו, אוניברסיטת ת"א; אלה מטלון, יו"ר רשת היזמות הגלובלית; לארי מאמוט, הנספח הכלכלי בשגרירות ארה"ב בישראל; הנאדי סעיד, חברת Sensai  ומרטין גרסטל, יזם סדרתי.
x