דירוג הרופאים המומחים הטובים בישראל

Dun's 100 מבית דן אנד ברדסטריט העניקה תעודות הוקרה לרופאים המומחים המדורגים מבית החולים בילינסון

 

 
צילום: ניב קנטורצילום: ניב קנטור
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/11/2021

איתן ורטהיים, מנהל בית החולים בילינסון: " אני גאה להעניק לרופאים ולרופאות את תעודת ההוקרה בשיתוף D&B. ערכי המצוינות, המקצועית והאישית, שבית החולים בילינסון חרט על דגלו באים לידי ביטוי באותות ההוקרה שניתנו היום ואני משוכנע שציבור המטופלים של בית החולים מרגיש ומעריך את המסירות והמקצועיות של צוות בית החולים בילינסון בייחוד על רקע תקופת הקורונה".


סמנכ״לית דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט, אפרת שגב, קרדיט: ניב קנטור

אפרת שגב, סמנכ"לית דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט: "כשערכנו את דירוג הרופאים שמנו לנגד עינינו לזקק לרשימה אחת את הטובים שבטובים ולהעניק לציבור מקור מידע אמין, מקצועי ואובייקטי בבואם לבחור רופא/ה. הענקת התעודות לרופאים המצטיינים מהווה צעד נוסף לחיזוק מיצוב הדירוג בתודעת האזרחים ואנו מאמינים כי זה יהווה כלי תומך החלטה משמעותי עבור כל מטופל/ת בישראל, ויסייע בהעלאת הסטנדרט בענף הרפואה לאורך זמן".

פרופ' רן קורנובסקי, מנהל המערך לקרדיולוגיה, בילינסון ממקבלי התעודות: "גאים בהוקרת המצוינות, יש לזכור שלכל אחד מאיתנו יש צוות נהדר מאחוריו שאחראי לא פחות מאיתנו להישגים".

ביום שלישי, 9 בנובמבר 2021 התקיים טקס חלוקת תעודות לרופאים המדורגים בדירוג Dun's 100 לרופאים הטובים ביותר בישראל. 


אריאל שרייבר, סמנכ״ל שיווק ומכירות ואיתן ורטהיים, מנהל בית החולים בילינסון, צילום: ניב קנטור

את התעודות העניקו ד"ר איתן ורטהיים, מנהל בית החולים בילינסון, אריאל שרייבר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בדן אנד ברדסטריט ואפרת שגב, סמנכ"ל דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט.

הדירוג שנחשף באוגוסט האחרון, הינו דירוג איכותני המבוסס על היכרות מעמיקה עם הענף – פגישות רבות עם גורמים מובילים בתחום, שאלונים מפורטים שהתקבלו מהרופאים/ות וכן Peer Review – המלצות עמיתים ממאות רופאים. מה שמייחד את הרופאים המדורגים, הינו שילוב של מקצועיות ושירותיות ברמה גבוהה מאוד, מתוך הבנה כי לא די במקצועיות בלבד בכדי להעניק טיפול רפואי מצטיין, אלא קיימת משמעות רבה גם לתפיסת הרופא כאנושי, קשוב ואמפטי. השילוב של נתוני הרופאים – הרקע המקצועי, הוותק והניסיון, יחד עם חוות הדעת של עמיתיהם והיכרותנו המעמיקה עם הענף, הם שאפשרו להרכיב את רשימת הרופאים המובילים בישראל. השנה ישנם 228 רופאים מדורגים מ-31 מוסדות, ציבוריים ופרטיים, כאשר בכל תת התמחות, מוצגים הרופאים לפי סדר א"ב. הדירוג מחולק לארבעה תחומים- כירורגיה, קרדיולוגיה, רפואת עיניים ורפואת שיניים ואלו מחולקים ל-26 תתי התמחויות.

הרופאים מבית החולים בילינסון שנכנסו לדירוג Dun's 100 והוענקו להם התעודות: ד"ר וייט איאן, מנהל השירות הכירורגי למחלות מעי דלקתיות (IBD), פרופ' קשתן חנוך, מנהל המערך לכירורגיה, ד"ר שטיין מיכאל, מנהל יחידת הטראומה, ד"ר נשר אביתר, מנהל מחלקת השתלות איברים, ד"ר שרון ערן, מנהל המרכז לבריאות השד, פרופ' ערבות דן, מנהל המערך לניתוחי לב וחזה, ד"ר רובצ'בסקי ויקטור, סגן מנהל המערך לניתוחי לב וחזה, פרופ' צ'אושו גבי, מנהל מחלקת פה ולסת, ד"ר זלוטוגורסקי הורביץ איילת, רופאה בכירה ואחראית על תחום רפואת הפה במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות, ד"ר יסעור יפתח, מנהל המרפאה לאוקולופלסטיקה, מייסד ומנהל מרכז גידולי העיניים, ד"ר גפן נועה, מנהלת שירות הגלאוקומה, פרופ' קרמר מיכל, מנהלת מרפאת האובאיטיס, מערך עיניים, פרופ' קליש הדס, מנהלת היחידה לנוירו-אופתלמולוגיה, פרופ' בכר אירית, מנהלת מערך העיניים, ד"ר לבני איתן, אחראי שירות הקרנית, פרופ' ארליך ריטה, מנהלת יחידת רשתית, מערך העיניים, ד"ר וקנין אסא חנה, מנהלת היחידה לצנתורי לב, ד"ר בן גל טוביה, מנהל השירות לאי ספיקת לב במערך הקרדיולוגי, מנהל המרפאה להשתלות לב, ד"ר חמדאן אשרף, אחראי תחום cardiac CT ותחום הקרדיולוגיה הגרעינית, ד"ר פורטר אביטל, מנהלת היחידה לאשפוז קרדיולוגיה ומרפאת בריאות לב האישה, ד"ר הירש רפאל, מנהל היחידה למומי לב מלידה במבוגרים, המערך לקרדיולוגיה, פרופ' שגיא אלכסנדר, מנהל לשעבר יחידת אקו לב ומרפאת מסתמים, המערך לקרדיולוגיה, ד"ר שפירא ירון, מנהל שירות אקו לב תוך ושטי, המערך לקרדיולוגיה.

בתמונה: הנהלת בית החולים בילינסון, הנהלת דן אנד ברדסטריט והרופאים שקיבלו תעודות.
x