בוליגו קפיטל רוכשת מקבץ דיור ומרכז מסחרי באטלנטה

ב-56 מיליון דולר | המניה לא מגיבה

 

 
הנכס Pencil Factory, קרדיט: יח״צהנכס Pencil Factory, קרדיט: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/11/2021

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל מדווחת על השלמת רכישת מקבץ הדיור Pencil Factory בעיר אטלנטה, ג'ורג'יה, הכולל גם 30 אלף מ"ר מסחרי, תמורת 56 מיליון דולר. היקף העסקה כולל, יחד עם עלות השבחת הנכס על ידי בוליגו, תסתכם ב-63 מיליון דולר. 

הרכישה מומנה על- ידי מימון בנקאי והשקעה של שותפים מוגבלים. חלק ההון העצמי בעסקה הוא כ-22 מיליון דולר, וחלקה של בוליגו בהון העצמי כ-LP יהיה כ-750 אלף דולר. 

השלמת רכישה Pencil Factory

בהמשך לאמור בדיווח מיידי שפרסמה החברה ביום 3 באוקטובר 2021 (אסמכתא מספר: 2021-01-082327) בדבר רכישת מקבץ דיור וכ-30 אלף ר"ר שטח מסחרי ("הנכס") בעיר אטלנטה, ג'ורג'יה, ארה"ב, מתכבדת החברה להודיע כי הושלמה רכישת הנכס בתמורה (100%) לסך של כ-56 מיליון דולר ארה"ב, כאשר סך היקף העסקה, לרבות עלויות עסקה וסכומים המיועדים להשבחת הנכס, הינו כ-63 מיליון דולר ארה"ב.

חלק ההון העצמי (100%) בעסקה מסתכם לסך של כ-22.2 מיליון דולר ארה"ב. חברת בת של החברה, ביחד עם השותף המקומי, יהיו השותף הכללי (GP). הרכישה מומנה על-ידי מימון בנקאי והשקעה של שותפים מוגבלים (LPs). חלקה של החברה בהון העצמי כ-LP יהיה כ-3.4% מהיקף ההשקעה, ובסך של כ-750 אלפי דולר ארה"ב.

יובהר כי הערכות החברה המפורטות לעיל והמידע האמור בדוח מיידי זה כוללים מידע צופה פני עתיד המבוסס על תוכניות החברה והערכותיה למועד זה. ההערכות כאמור עלולות שלא להתממש או להתממש באופן שונה כתוצאה מהשפעת גורמים אשר אינם בשליטת החברה, לרבות התממשות איזה מגורמי הסיכון המפורטים בסעיף 6.26 לתשקיף.

x