בוליגו תקים מקבץ דיור בצפון קרוליינה

בתקציב של 56 מיליון דולר

 

 
איתי גורן, מנכ״ל בוליגו קפיטל, קרדיט: אושרית חכמוןאיתי גורן, מנכ״ל בוליגו קפיטל, קרדיט: אושרית חכמון
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/11/2021

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל מדווחת על השלמת רכישת כ-27 אקר (109 דונם) בצפון קרוליינה בתמורה לכ-6.7 מיליון דולר. בוליגו צפויה להקים על הקרקע פרויקט ייזום של מקבץ דיור (מולטי-פמילי) של כ-240 יחידות דיור ומועדון דיירים. סך התקציב הכולל של הפרויקט עומד על כ-56 מיליון דולר, כאשר ההון העצמי הנדרש עומד על כ-20.5 מיליון דולר. בוליגו קפיטל, באמצעות חברה-בת, תשקיע כ-3.1 מיליון דולר.

רכישת קרקע ב- Leland, NC

החברה מתכבדת בזאת להודיע כי ביום 19 בנובמבר 2021 הושלמה רכישת קרקע בשטח כולל של כ-26.9 אקר בצפון קרוליינה, ארה"ב, לפרויקט ייזום של מקבץ דיור (Multifamily) , בתמורה (100%) לסך של כ-6.7 מיליון דולר ארה"ב (בתוספת עלויות עסקה ותכנון), כאשר סך תקציב הפרויקט הצפוי הינו כ-56.2 מיליון דולר ארה"ב. מבדיקות שהתבצעו עולה כי ניתן לבנות על הקרקע כ-240 יח"ד במבנים מסוג Town Homes, ו'מועדון דיירים' (Club House) בשטח כולל של כ-308.2 א' רגל רבוע.

חלק ההון העצמי (100%) הצפוי בפרויקט מסתכם לסך של כ-20.5 מיליון דולר ארה"ב. חברה בת של החברה, ביחד עם השותף המקומי, יהיו השותף הכללי (GP) ויהיו זכאים לעמלת עסקה, עמלת פיתוח, דמי ניהול ודמי הצלחה. רכישת הקרקע מתבצעת יחד עם שותף מקומי, והחברה תשקיע באמצעות חברת בת סכום של כ-3.1 מיליון דולר ארה"ב. הקמת הפרויקט תמומן על ידי מימון בנקאי וכן השקעה של שותפים מוגבלים (LPs).

יובהר כי הערכות החברה המפורטות לעיל והמידע האמור בדוח מיידי זה כוללים מידע צופה פני עתיד המבוסס על תוכניות החברה והערכותיה למועד זה. ההערכות כאמור עלולות שלא להתממש או להתממש באופן שונה כתוצאה מהשפעת גורמים אשר אינם בשליטת החברה, לרבות התממשות איזה מגורמי הסיכון המפורטים בסעיף 6.26 לתשקיף.
x