פרשקובסקי - דוחות חיוביים לרבעון 3 - המניה מגיבה בחיוב

עומדת לקראת כניסה למדד ת"א 125

 

 
יוסי פרשקובסקי, יו״ר פרשקובסקי, צילום: גבע טלמוריוסי פרשקובסקי, יו״ר פרשקובסקי, צילום: גבע טלמור
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/11/2021

שיעור רווחיות גולמית של כ- 32%.

רווח נקי של 93 מיליון ש"ח ברבעון 3 של שנת 2021.

הון עצמי של כ-1.2 מיליארד ₪.

חלוקות דיבידנדים של 57 מיליון ₪ בשנת 2021.

לקראת כניסתה למדד ת"א-125 מציגה פרשקובסקי את התוצאות לרבעון השלישי של שנת 2021 עם רווח נקי של כ- 93 מיליון ₪ לעומת רווח נקי של כ-47 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד (גידול של 97%) ובסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה החברה מציגה רווח נקי של כ- 228 מיליון ₪ לעומת רווח נקי של כ-143 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של 59%).

החברה ממשיכה להציג גם שיפור בשיעור הרווחיות הגולמית שעומד על כ- 32%  לעומת כ- 27% אשתקד. גם בשורה של הוצאות המימון החברה מציגה שיפור ומקטינה את הוצאות המימון לתקופת הדוח לסך של 13 מיליון ש"ח לעומת 18 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

כניסת החברה למדד ת"א-125:

בהתאם לדיווחים המיידים האחרונים של חברת פרשקובסקי, ניתן לראות כי המחזיקים המוסדיים שמחזיקים באופציות של החברה, שהונפקו במסגרת הנפקה פרטית בחודש אוגוסט 2020, החלו במימוש האופציות שנמצאות בתוך הכסף למניות החברה. מימוש יתרת האופציות קודם לפקיעתן ביום 1.12.2021, יזרים לחברה עשרות מיליוני שקלים, יחזק את הונה העצמי של החברה ויגדיל את החזקות הציבור כך שהחברה צפויה להתחיל  להיסחר במדד תל אביב 125 בעדכון המדדים הקרוב.

החברה מסיימת את הרבעון השלישי של שנת 2021 עם הון עצמי של 1.175 מיליארד ש"ח וזאת לאחר שחילקה השנה דיבידנדים בסך של  כ-47 מיליון ש"ח. 

בהקשר של חלוקת דיבידנדים ניתן לראות כי החברה מיישמת את מדיניות חלוקת הדיבידנד שקבעה ועם פרסום הדוחות לרבעון השלישי של שנת 2021 החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסכום של כ-10.5 מיליון שקל בחודש דצמבר 2021 (מעבר ל-47 מיליון ₪ שכבר חולקו בשנת 2021) וזאת לאחר חלוקה של כ- 72 מיליון ₪ בשנת 2020.

בנוסף, מעיון בדוחותיה של החברה ניתן ללמוד כי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021, מכרה החברה 237 יחידות דיור בתמורה לסך של כ-502 מיליון ₪ (כולל מע"מ) לעומת 190 יח"ד שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד בתמורה לסך של 429 מיליון ₪ (כולל מע"מ).

יוסי פרשקובסקי, יו"ר החברה: "שנת 2021 מסתמנת כשנת שיא בתוצאות החברה והחברה נמצאת עם הפנים קדימה לשנת 2022 בכל מגזרי הפעילות". פרשקובסקי מציין כי החברה מקדמת תכנון של מספר רב של פרויקטים עם אלפי יחידות דיור למכירה ומאות אלפי מטרים של נכסים מניבים בערים תל אביב, הרצליה, אשדוד, חולון, בת-ים, לוד, באר יעקב, רמלה, נס ציונה וראשון לציון.

לדברי פרשקובסקי החברה צפויה להתחיל בשבועות הקרובים בשיווק של פרויקט היוקרה של החברה שנקרא HAGADA  ובו 4 בניינים עם דירות בגדלים שונים ופנטהאוזים עוצרי נשימה על גדות הירקון בתל אביב וזאת לצד התחלת שיווק של שלב חדש של 6 בנייני בוטיק בפרויקט בנווה דורון החדשה.

לחברת פרשקובסקי מספר מגזרי פעילות הכוללים את:

מגזר הנדל"ן למגורים בו החברה פעילה בעיקר בתחום נדל"ן למגורים בישראל הכולל פרויקטים בשוק החופשי לצד פרויקטים במסלול מחיר למשתכן ופרויקטים של פינוי בינוי. החברה מבצעת את כל הפרויקטים בביצוע עצמי באמצעות חברת בת בבעלותה המלאה. 

מגזר נדל"ן להשקעה בארה"ב בו החברה מחזיקה ב- 832 יחידות דיור להשכרה וכן שטחי משרדים ומחסנים בפלורידה ארה"ב. 

מגזר נדל"ן להשקעה בישראל בו כלולים פרויקטים מניבים הכוללים מרכז מסחרי ובנין משרדים ברחובות (פעיל), בנייני משרדים ראשון לציון (מתחם האלף-בבנייה), מסחר ומשרדים בהרצליה פיתוח (ערב תחילת עבודות חפירה ודיפון), מסחר ומשרדים בפרויקט דירה להשכיר ברמלה (בבניה), מסחר בפרויקט של דירה להשכיר בבן שמן- לוד (בתכנון), משרדים ומסחר בנס ציונה (בתכנון) ומרכז מסחרי שכונתי בבאר יעקב (שבו התקבל היתר בנייה לאחרונה). 

מגזר דיור להשכרה ארוכת טווח בישראל - לחברה קרקע בשכונת נווה דורון החדשה ברמלה עליו היא מקימה פרויקט אשר יכלול בין היתר 242 יחידות דיור להשכרה לתקופה של 20 שנים וכן פרויקט בבן שמן לוד שיכלול בין היתר 286 יחידות דיור להשכרה לתקופה של 15 שנים בנוסף, החברה מקדמת שני פרויקטים גדולים של דיור להשכרה בראשון לציון וברחובות אשר הוצאתם אל הפועל כפופה לאישורי תב"עות.

לגרף פרשקובסקי לחצו כאן

64 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 59.3 מיליון בפרשקובסקי
קרנות נאמנות שמחזיקות את פרשקובסקי. לרשימה המלאה

x