אייזיק עתר למחוזי בדרישה לבטל החלטת ביה"ד של הלשכה לדחות הבחירות בחצי שנה

המתמודד לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח, עתר היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה לבטל את החלטת הלשכה לדחות בחצי שנה את הבחירות.

 

 
שלמה אייזיק, קרדיט: רמי זרנגרשלמה אייזיק, קרדיט: רמי זרנגר
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/11/2021

שלמה אייזיק, מנכ"ל קבוצת יונט, המתמודד לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח, עתר היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה לבטל את החלטת הלשכה לדחות בחצי שנה את הבחירות.

בעתירה המשתרעת על פני עשרות עמודים, טוען אייזיק, כי חרף הודעה מפורשת של ועדת הבחירות לפיה החלטת בית הדין נעדרת כל סמכות וכי מבחינתה יש להיערך לקיום הבחירות במועדן, בחרו המוסדות ונושאי המשרה בלשכת סוכני הביטוח לפעול בהתאם להחלטת בית הדין הארצי במטרה לסכל את קיום הבחירות, ואף הודיעו לכל חברי הלשכה בבחינת "להבריח את הסוסים מהאורווה" כי הבחירות נדחו בחצי שנה.

נודע, כי הדיון בעתירה בבית המשפט המחוזי בתל אביב יתקיים מחר ב-12.00, כשעד תשע בבוקר יגישו ביה"ד והלשכה את עמדותיהם בכתב.

עוד נודע, כי לעתירה לבית המשפט קדם הבוקר ערעור לביה"ד הארצי של הלשכה על החלטתו, שהוגש בידי שני סוכני הלשכה רון קשת וקובי צרפתי. ערעור כזה נדרש על פי התקנון, והוא אמור להידון במעמד 5 חברי ביה"ד (לעומת 3 בדיונים רגילים), אך ביה"ד ביקש חומרים נוספים וטרם דן בערעור. למרות זאת, הוגש ערעור בידי אייזיק כאמור לביה"מ המחוזי.

ישנן הערכות כי המחוזי ידרוש שהבחירות יתקיימו בטווח של חודשיים ולא חצי שנה. אמש קויימו כנסי בחירות של שני המועמדים המובילים: אודי הוד ושלמה אייזיק ונראה שסוכני הביטוח עייפים ממלחמות הלשכה וישמחו לסיים את הסאגה.
x