בית המשפט קבע תאריך חדש לבחירות לשכת סוכני הביטוח - בעוד כשלושה שבועות

פשרה: בית המשפט ביטל את הודעת דחיית הבחירות וקבע כי הבחירות יתקיימו ביום 15.12.21 החלטת בית המשפט ניתנה לאחר פשרה והסכמה משותפת בין עוה"ד של אייזיק לעוה"ד שייצגו את לשכת סוכני הביטוח.

 

 
כנס 2018 לשכת סוכני ביטוח - צילום פאנדרכנס 2018 לשכת סוכני ביטוח - צילום פאנדר
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/11/2021

שלמה אייזיק: "צר לי על ההתנהלות של הליך הבחירות, יחד עם זאת אני שמח שבית המשפט נענה לבקשתנו וקבע כי הבחירות ייערכו ב15 לדצמבר. עכשיו, יותר מתמיד, דרושה עבודה יסודית של ריפוי, איחוי ותיקון הלשכה.  אני קורא לסוכנים לבוא להצביע ולהיות שותפים יחד איתי ועם הנבחרת המצוינת שלנו לבניית עתיד טוב יותר ללשכה ולסוכנים. חשוב לציין כי בלמנו כל אפשרות לעיכוב נוסף וכל ערעור\עתירה חדשה שתוגש לבית הדין, שעלולה לדחות את הבחירות - לא תידון אלא לאחר הבחירות. 

אמשיך לפעול לטובת הסוכנים, כל יום כל היום."

אודי הוד, המועמד גם הוא לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח: "החלטת בית המשפט המחוזי לקיים את הבחירות ב-15.12 היא פשרה חשובה שהושגה בשיתוף פעולה מלא עמנו. בחירות בעוד חצי שנה היו פוגעות במומנטום החזק שצברתי בשבועות האחרונים. כל העת דרשנו את קיום הבחירות מחר, 24.11. הסברנו שאנחנו מתנגדים לדחיית הבחירות מכל סיבה שהיא. הגענו למצב שבית המשפט ביקש לדחות את הבחירות עד להתארגנות של מוסדות הלשכה, ועדת הבחירות וגם לוגיסטית של מוסדות הלשכה. אנחנו ממשיכים בעוצמה במסע הבחירות ומגבירים את הקצב עד למועד הבחירות החדש".

x