משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) מארח demo day עבור סטארטאפים ישראליים

משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) מארח demo day עבור סטארטאפים ישראליים בתחום הרפואה הדיגיטלית לקידום שיתופי פעולה עם גופי בריאות באבו דאבי - צעד נוסף לחיזוק הקשר בין ישראל לאמירויות

 

 
abu-dhabi, Image by Neil Dodhia from Pixabayabu-dhabi, Image by Neil Dodhia from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/11/2021

משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) אירח demo day עבור סטארטאפים ישראליים עם מיקוד בטכנולוגיות חדשניות בתחום הרפואה הדיגיטלית. במסגרת סדרת הפגישות (הווירטואליות) ארבעת הסטארטאפים הציגו את המוצר שלהם בפני גופי בריאות אמירתיים להעמקת ההכרות בין שני השווקים ובחינת שיתופי פעולה. סדרת הפגישות היא למעשה אירוע השיא בתום עבודה של מספר חודשים, בהם ADIO עבדה לצד גורמי הבריאות של אבו דאבי כדי למפות את הצרכים וההזדמנויות בענף ואיתרה של חברות ישראליות בעלות יכולות לספק מענה לצרכים הללו.

ארבעת הסטארטאפים הם: Ifeel המשתמשת בטכנולוגיית בינה מלאכותית המספקת טיפול נפשי למטופלים, מטפלים, מעסיקים וספקי שירותי בריאות; Hygieia, פלטפורמת ניהול אינסולין לחולי סוכרת שנועדה לשפר ולפשט את הטיפול באינסולין; DreaMed Diabetes, טכנולוגיה תומכת קבלת החלטות הממוקדת במטופלים צורכי אינסולין ורופאיהם; Voicesense, חברת ניתוח דיבור והתנהגות המסוגלת לנתח סימנים בקול האנושי ליצירת פרופילים וחיזוי של התנהגות עתידית.

גופי הבריאות המקומיים שבפניהם הוצגו הטכנולוגיות הם: משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO); משרד הבריאות של אבו דאביDoH , הרגולטור של מערכת הבריאות המקומית וCleveland Clinic , רשת קליניקות עולמית ללא מטרות רווח. 

ד"ר אסמעה אל מנאי, מנהלת מחקר וחדשנות במשרד הבריאות באבו דאבי, אמרה: "אבו דאבי ממשיכה לבנות שותפויות חזקות ויעילות הן אזורית והן בינלאומית שמסייעות בחיזוק של שירותי הבריאות המקומיים. המשימה שלנו היא ליצור אקו-סיסטם חדשני חזק המציע לסטארטאפים בתחום את התמיכה הדרושה. משרד הבריאות באבו דאבי מחויב להשקיע בטכנולוגיות חדשניות כגון AI וטכנולוגיות מערכתיות, וימשיך לקדם את האמירות כמרכז בריאות המספק טיפולים ושירותים רפואיים מהטובים מסוגם".

ה- demo day הוא המשך למאמציו של ADIO לחזק את שיתוף הפעולה עם ישראל. בשנה האחרונה הקים ADIO את הנציגות הבינלאומית הראשונה שלו בתל אביב כדי לקדם שיתופי פעולה וחיבורים בין חברות וארגונים ממוקדי חדשנות באבו דאבי ובישראל.

אבו דאבי הוא מרכז מחקר ופיתוח אזורי מוביל, מרכז של תעשיות טכנולוגיה משגשגות. אבו דאבי שואפת להתחבר לגופים ישראלים מובילים בחזית החדשנות העתידית. בין הענפים שזוהו כמעניינים לשיתוף פעולה כוללים טכנולוגיה חקלאית, ביו-רפואה וייצור מתקדם. לענפים אלה יש פוטנציאל ליצור פתרונות חדשניים שיועילו לאזור כולו.

x