כלל ביטוח ופיננסים גייסה לשורותיה 130 סוכנים חדשים

כלל ביטוח ופיננסים גייסה לשורותיה 130 סוכנים חדשים בתחומים פנסיוני, פיננסי וסיכונים. ב-2019 כלל הכריזה על כניסתה לתחום הפיננסים, כחלק מהאסטרטגיה של החברה להוביל את השוק.

 

 
שלומי תמן, משנה למנכ״ל, צילום: עידן גרוסשלומי תמן, משנה למנכ״ל, צילום: עידן גרוס
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/11/2021

כלל ביטוח ופיננסים גייסה לשורותיה כ-130 סוכני ביטוח חדשים בתחומים פנסיוני, פיננסי וסיכונים, שהגיעו לכנס חגיגי שיזמה החברה לרגל מחזור הגיוס החדש. בכנס הוצגה לסוכנים סקירה של תחומי הפעילות העסקית של כלל ביטוח ופיננסים, מקבוצות הביטוח והחיסכון ארוך הטווח המובילות בישראל, בדגש על עולם ההשקעות וחיסכון ארוך טווח, מובילות בתשואות, חדשנות מוצרית ושיווקית, מערך השירות לסוכנים, מגוון כלים ושירותים מקצועיים ועוד. 

את הכנס פתח יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים שבירך את הסוכנות והסוכנים החדשים שמצטרפים לחברה, והדגיש כי בחירתם לעבוד עם כלל ביטוח ופיננסים מוערכת מאוד. עוד סיפר נוה, כי ב-2019 כלל הכריזה על כניסתה לתחום הפיננסים, כחלק מהאסטרטגיה של החברה להוביל את השוק וליצור סטנדרט חדש בתחום, ובמסגרת זו העמיקה החברה את הקשר והשיח המקצועי עם הסוכנים וטיפחה עוד יותר את הממשקים בתחום זה עמם. בהמשכו של הכנס, שלומי תמן, משנה למנכ"ל ומנהל מערך הסוכנים, הציג את תעודת הזהות של כלל ביטוח ופיננסים, ונתן סקירה על המוצרים והשירותים החדשים שהשיקה החברה בכל אחד מתחומי הפעילות. 

שלומי תמן, משנה למנכ"ל ומנהל מערך הסוכנים בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אני מברך את סוכני הביטוח החדשים שמצטרפים לשורותיה של כלל ביטוח ופיננסים. אנו רואים בסוכנינו את חוד החנית של החברה ומשקיעים רבות וכבר לאורך שנים, במערך השירות לסוכנים, בפיתוח כלים ושירותים ייחודיים עבורם ובקידום תכנים מקצועיים. אנו נמשיך להעניק לסוכנינו את השירות הטוב ביותר בענף, ואני בטוח כי שיתוף הפעולה הפורה שלנו עם סוכנינו ימשיך להשיא תוצאות ולהוביל את החברה קדימה". 

לגרף כלל עסקי ביטוח לחצו כאן

285 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 331.01 מיליון בכלל עסקי ביטוח
קרנות נאמנות שמחזיקות את כלל עסקי ביטוח. לרשימה המלאה
x