קבוצת אקרשטיין מודיעה על מינוי של אהוד דנוך

מנכ"ל סולל בונה היוצא, למנכ"ל חברת הבת אקרשטיין תעשיות

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay good byeImage by Gerd Altmann from Pixabay good bye
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/11/2021

קבוצת אקרשטיין מודיעה על מינויו של אהוד דנוך למנכ"ל חברת הבת (100%) אקרשטיין תעשיות. 

דנוך (52, נשוי+2), מכהן משנת 2016 כמנכ"ל סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי במסגרתה הוביל את הקמתם של פרוייקטי ענק לאומיים לצד מגוון רחב של פרויקטים בתחומי פעילות שונים. לפני כן כיהן במשך 4 שנים כמנכ"ל שחם מקורות, חברת הבת של חברת המים הלאומית מקורות אשר עוסקת גם בניהול והקמה של פרויקטים תשתיתיים. 

גיורא אקרשטיין, יו"ר קבוצת אקרשטיין, מסר: ״אני מברך את אהוד על מינויו לתפקיד מנכ"ל אקרשטיין תעשיות וגאה לצרף להנהלה הבכירה של הקבוצה את אחד המנהלים המובילים והמוערכים בתחומו. הצטרפותו של דנוך מהווה אבן חשובה באסטרטגיה שלנו להעמקת פעילות מגזר ההנדסה של הקבוצה וכניסה לתחומים נוספים בעולם התשתיות לצד המשך חיזוק ועיבוי פעילות התעשייה בישראל וארה"ב וביסוס מעמדנו המוביל בייצור ואספקה של מוצרי בטון לפיתוח סביבתי, בנייה ותשתיות. ישראל עומדת בפני גל של השקעות משמעותיות בהקמת תשתיות חדשות לצד החלפת תשתיות קיימות ואנו מאמינים כי דנוך, יחד עם מנהלי הקבוצה, יידע לקחת אותנו קדימה ולהיות חלק מתנופה מבורכת זו של פרויקטים לאומיים."

דורון סלע, מנכ"ל קבוצת אקרשטיין: "אנו שמחים על הצטרפותו של אהוד לקבוצת אקרשטיין. אנו מאמינים כי בזכות ניסיונו הרב בקידום ובנייה של פרויקטים גדולים ומשמעותיים במגוון רחב של תחומי פעילות, נדע להעמיק את פעילות הקבוצה בתחומי ההנדסה והתשתיות, לצד מינוף מובילות השוק הבולטת של החברה בתחומי התעשייה השונים לטובת המשך הצמיחה."

מועד כניסתו לתפקיד של דנוך יסוכם בין הצדדים בתקופה הקרובה. 

לגרף אקרשטיין לחצו כאן

37 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 6.77 מיליון ב קבוצת אקרשטיין
קרנות נאמנות שמחזיקות את קבוצת אקרשטיין. לרשימה המלאה
x