אוגווינד מודיעה על מינויו של אלון רווה למנכ״ל החברה

 

 
Image by Sebastian Ganso from Pixabay Image by Sebastian Ganso from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/11/2021

לרווה נסיון רב כמנכ״ל חברות ציבוריות עם פעילות גלובלית, וכיהן במספר תפקידים בכירים בקבוצת שיכון ובינוי, ביניהם:

מנכ״ל שיכון ובינוי אנרגיה, מנכ״ל שיכון ובינוי זכיינות (יזמות תשתיות בישראל ובחו״ל), ויו״ר שיכון ובינוי אמריקה. לפני כן כיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת בזק וכסמנכ״ל הכספים של חברת צים וסמנכ"ל לפיתוח עיסקי של החברה לישראל.

לרווה ניסיון עשיר בניהול פעילויות גלובליות, היה אחראי להקמת פעילויות של אנרגיה מתחדשת ופרויקטים בתחום אגירת החשמל בישראל ובארה״ב.

כמו כן, הוביל רווה פרויקטים רחבי היקף של ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת ומאנרגיה פוסילית, ופרויקטים במיליארדי דולרים בתחומי התחבורה, התשתיות הבטחוניות והסביבה.

ד"ר אור יוגב, מייסד ומנכ"ל החברה, יוסיף ויכהן כסמנכ"ל בכיר לטכנולוגיות ופיתוח (CTO) וחבר דירקטוריון.

הנהלת אוגווינד תקיים וובינר ביום חמישי,  ה-2.12.21, בשעה 10:00
 
בשיחה תציג החברה את ההנהלה החדשה ותספק רקע לאירוע השקת מערכת ה- AirBattery בקיבוץ יהל שבערבה, המתוכנן בתאריך ה- 15.12.21
 
לינק להצטרפות:
 
 
לדברי מר גבי זליגסון, יו״ר דירקטוריון אוגווינד, ״אני שמח להודיע על מינויו של מר אלון רווה למנכ״ל החברה. אלון הינו אדם עתיר כישורים ובעל ניסיון רב בתחומים בהם עוסקת אוגווינד וצפוי לתרום רבות לחברה בהובלת האסטרטגיה הגלובלית שלה.
 
בחודשים האחרונים פעלנו אור ואנכי להנחת אבני יסוד ותשתיות לתמיכה בתכנית הצמיחה של החברה, מתוך הכרה כי הבאתו של מנכ"ל עתיר ניסיון גלובלי בתחום האנרגיה, תאפשר לאור, כממציא והטכנולוג הראשי, להתמקד בהמשך קידום בשלות מוצרי החברה לקראת יציאתם לשוק העולמי תוך שהוא מוסיף ומקדם את טכנולוגיית החברה לטווח הארוך.
 
בהתייחס למינוי, הוסיף ד"ר אור יוגב, "אני סמוך ובטוח כי ניסיונו הרב של אלון בניהול פעילות גלובלית המשלבת טכנולוגיה וייזום פרויקטים מורכבים ויכולותיו העסקיים והפיננסיים, ישרתו אותנו במימוש אסטרטגיית צמיחה מואצת וקניית מעמד של חברה מובילה בתחומה ברמה הגלובלית.
 
ביחד נפעל להפצת הבשורה האנרגטית שמקורה ביסודות הטבע. כעת, לאחר ההשקה ביהל, נוכל כצוות עתיר ניסיון להוביל את החברה ואת הבשורה של מערכות אגירת האנרגיה וההתיעלות האנרגטית למוקדים נוספים בארץ וברחבי העולם, ובכך נרתום את יסודות הטבע לטובת עתיד נקי וירוק יותר.״
 
חברת אוגווינד  מודיעה על מינויו של מר אלון רווה למנכ״ל החברה. לרווה נסיון רב בתפקידי מפתח בחברות ציבוריות. בחמש השנים האחרונות כיהן במספר תפקידים בכירים בקבוצת שיכון ובינוי, ביניהם מנכ״ל שיכון ובינוי אנרגיה, מנכ״ל שיכון ובינוי זכיינות (יזמות תשתיות בישראל ובחו״ל), ויו״ר שיכון ובינוי אמריקה. רווה כיהן בעבר כסמנכ"ל הכספים של קבוצת שיכון ובינוי.
 
כמו כן, הוביל רווה את כלל פעילויות החברה בארצות הברית, והיה אחראי להקמת פעילות האנרגיה המתחדשת והוביל השקעה בפרוייקטים בתחום אגירת החשמל בישראל ובארה״ב כגון אגירה שאובה גלבוע ו-Saticoy. בנוסף הוביל פרויקטים רחבי היקף של ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת ומאנרגיה פוסילית, וכן פרויקטים במיליארדי דולרים בתחומי התחבורה, התשתיות הבטחוניות והסביבה.

קודם להצטרפותו לקבוצת שיכון ובינוי, היה רווה סמנכ״ל הכספים של קבוצת בזק, סמנכ״ל הכספים של חברת הספנות צים, סמנכ״ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה של החברה לישראל, וסמנכ״ל הפיתוח העסקי של חברת הנפט פז.

לרווה היכרות מעמיקה עם שווקי החשמל בישראל, בארה״ב ובאירופה, כמו גם ניסיון רב בייזום, מימון, הקמה ותפעול של פרויקטי תשתיות גדולים, לצד ניהול גלובאלי.

מר אלון רווה הוא עורך דין ורואה חשבון במקצועו, ובוגר תואר שני במימון (בהצטיינות) מבית הספר למנהל עסקים בלונדון (London Business School).

לגרף אוגווינד לחצו כאן

82 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 28.12 מיליון באוגווינד
קרנות נאמנות שמחזיקות את אוגווינד. לרשימה המלאה

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

MTF מחקה ת"א - קלינטק

5.09%

55130.4

PTF ת"א-קלינטק

5.09%

96266.16

קסם KTF ת"א-קלינטק

5.09%

234893.2

תכלית TTF ת"א-קלינטק

5.09%

400425.76

קסם אקטיב מניות

1.75%

4983505.44

קסם אקטיב גמישה

1.69%

415739.76

קסם אקטיב אנרגיה

1.5%

74261.12

סיגמא ת"א 125 מודל ESG

1.36%

402640.4

קסם אקטיב מניות ישראל

1.36%

2154326.4

קסם אקטיב יתר

0.71%

449901.76


x