מלם תים הטמיעה ב- WalkMe מערכת אוטומטית של Workato בענן

לניהול יעיל של תהליכים עסקיים רב מערכתיים

 

 
דרור רייפר, מנהל במלם תים, צילום: אנדרו לארהדרור רייפר, מנהל במלם תים, צילום: אנדרו לארה
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/11/2021

מלם תים, קבוצת ה- IT והאינטגרציה המובילה, הטמיעה את פתרון האוטומציה Workato בחברת WalkMe הישראלית, המפתחת טכנולוגיה לשיפור חוויה ורמת השימוש באפליקציות על ידי הנעה והכוונה לפעולה. מטה החברה נמצא בסן פרנסיסקו והיא הונפקה לאחרונה בנאסד"ק. 

Workato הנה פלטפורמת אוטומציה ואינטגרציה, המקשרת בין כלל המערכות והאפליקציות הארגוניות, במטרה להניע ולעבד מידע ביניהן, לטובת ביצוע תהליכים עסקיים חוצי-מערכות באופן אוטומטי, בזמן אמת, ללא כתיבת קוד. המערכת נחשבת שם דבר בעולם ה-iPaaS ומיועדת לארגונים המעוניינים להביא חדשנות להתייעלות התפעולית באמצעות זרימת מידע. היא עושה זאת באמצעות Recipes (מרשמים) המגדירים את אופן זרימת המידע בין המערכות באופן דקלרטיבי. הבניה על גבי הפלטפורמה מבוצעת על ידי גרירה ושימוש באבני בניין שונות, הניתנות לקוסטומיזציה והתאמה מלאה לדרישה העסקית ולנוף מערכות המידע בארגון.

המערכת תשמש אלפי משתמשים בכל מערכות החברה ובהם עובדי החברה, לקוחותיה וספקיה. 


טל כרמי, סמנכ״ל מערכות מידע גלובל בווקמי, צילום: מיכאל טומרקין

טל כרמי, סמנכ"ל מערכות מידע גלובל ב- WalkMe: "כחברה גלובלית לאחר הנפקה, נזקקנו לפתרון מוביל וחדשני המתכתב עם ה- DNA של Walkme לספק מענה הוליסטי, קצה לקצה, תוך ייעול תהליכים ארגוניים. אנו שמחים על הקפיצה האדירה בכל הקשור לאוטומציה התפעולית בחברה. הטמעת המערכת המתקדמת של Workato מייעלת באופן משמעותי תהליכים עסקיים ואנו ממשיכים לפעול ולהעמיק את השפעת האוטומציה על החברה. ככל שמספר רב יותר של מחלקות מתממשקות, יתאפשר רצף עבודה אחיד, כמו גם תקשורת פשוטה, יעילה ומהירה בין כל מערכות המידע הפועלות בחברה, ללא עיכובים מיותרים. זאת לרווחת העובדים, הלקוחות והספקים, אשר יחוו גם הם את השיפור. בחרנו בחטיבת התוכנה של מלם תים, בהיותה אינטגרטור מוביל, עם ידע והתמחות ספציפית של למעלה מעשור בפתרונות ניהול ארגוני".

דרור רייפר, מנהל מכירות תים תוכנה מקבוצת מלם תים: "אחד האתגרים הגדולים בטרנספורמציה הדיגיטלית שחווה WalkMe הוא ההתמודדות עם ריבוי מערכות ארגוניות ועננים. ככל שהחברה מצויה בתהליכי גידול, כך מתרבים צווארי הבקבוק התפעוליים, ואוטומציה הופכת קריטית עבור אלמנטים רבים בסדר היום הארגוני. לחברה למעלה מ- 100 מערכות מידע שונות, כשהמטרה היא לשלבן יחד למארג אחיד ומסונכרן. לדוגמא, בתהליך המכירה, איש המכירות נמצא בקשר עם הלקוח, שבסופו נחתמת העסקה ומתקבלת הזמנת עבודה. בנקודה זו הוא סיים את תפקידו ומכאן והלאה התהליך עובר לאנשי הכספים המקבלים את ההזמנה לידיהם ודואגים לגביית התשלום ואחריהם לאנשי התמיכה, המוודאים את שביעות רצונו של הלקוח מהמוצר, או מסייעים לו בפתרון, וחוזר חלילה לאיש המכירות, לתהליכי חידוש ורכישה נוספת. כל אחד מהגורמים בתהליך עובד על מערכות אחרות בארגון, עם שפה, אנשי קשר, נהלים ויעדים שונים. Workato תצמצם את תקורות התהליך ותמנע בו חיכוך.

Workato נבחרת פעם אחר פעם על ידי חברות מובילות במשק, מאחר ומדובר במערכת האוטומציה המתקדמת בעולם ולמוביל משמעותי בגרנטר ופורסטר. זהו פתרון גמיש במיוחד, השולח 'זרועות תמנון' ויודע להתחבר באופן מאובטח לכל מערכת ומקור מידע. הוא יודע לשאוב ולנתב מידע בין מקורות למטרות, תוך ביצוע לוגיקות, התאמות ועיבוד מידע ללא מגע יד אדם, כולל עצי החלטה מורכבים במיוחד. באופן זה, מצומצמים חיכוכים תפעוליים בין המחלקות השונות, המתמודדות עם Scale up מהיר. נוצרת סימביוזה ומארג תפעולי רציף המתגבר על חסמים ארגוניים, לטובת התייעלות. יתרונות המערכת רבים ובהם: חיסכון כספי, חיסכון בזמן, צמצום טעויות אנוש וחוויית משתמש משופרת למשתמשי הקצה. המערכת מגיעה עם ספריות של חצי מיליון תהליכים, לפריסה בלחיצת כפתור בסביבת הלקוח ונועדה לגעת ולהשפיע בכל נקודה בארגון". 

לגרף מלם תים לחצו כאן

145 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 95.67 מיליון במלם תים
קרנות נאמנות שמחזיקות את מלם תים. לרשימה המלאה
x