מכרזים חדשים בזכרון יעקב פארק השרון ואזור תעסוקה

מועד הגשת הצעות עד 31 ביונואר 2022

 

 
Image: DreamstimeImage: Dreamstime
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/11/2021

מכרז מספר מר/418/2021

מ.א. לב השרון

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז  בפארק השרון  שמשנה יעודו מאתר סילוק פסולת לאזור תעסוקה מעורב

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] מפרסמת מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה למגרש בשימוש מעורב באזור התעשייה "פארק השרון" על שטח של כ-3,490 מ"ר 

המכרז הוא חלק מתכנית צש/5/62 'אזור תעסוקה פארק השרון תחנת תדלוק ושרותי דרך.' שמטרתה הקצאת שטחים מחודשת באזור התעשייה לשימוש יעיל יותר ושינוי יעוד מגרש 2080 מאתר "לסלוק פסולת מוצקה" ליעוד חדש "אזור לשימוש מעורב". הפארק שוכן במועצה האזורית לב השרון בישוב קדימה-צורן ומשתרע על שטח כולל של 195 דונם. כבר היום אפשר למצוא באזור התעשייה מספר רב של משרדים, מפעלים, מסעדות, חנויות ושירותי דרך. על מגרש 2080 ניתן לבנות משרדים, שימושים מסחריים (מסעדה, בית אוכל) ותחנת תדלוק. במגרש זה ניתן לבנות לגובה 5 קומות ועד 3 קומות מרתף לאחסון. חלק מיעודו של המגרש הוא "שטח פרטי פתוח" עליו מתוכנן כביש גישה לבניין ולתחנת הדלק. 

המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 31/01/2022 עד השעה 12:00 בצהריים.

על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.


מכרז מספר חי/426/2021

זיכרון יעקב

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז לבניית 691 יח"ד בזכרון יעקב

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] ומשרד הבינוי והשיכון מפרסמים מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 691 יח"ד בבנייה רוויה בשכונת זכרונה

המכרז הוא חלק מתכנית 353-0332429 "שכונת זיכרונה", המתפרסת על כ-400 דונם, גובלת בשכונת חלומות זיכרון ממערב, במתחם בית אל מצפון ובפארק אלונה ממזרח ומדרום. תוכנית השכונה תכלול 1,236 יח"ד, 250 יח' של דיור מוגן, שטחי מסחר ומוסדות ציבור.

השכונה תוכננה כשני אשכולות בינוי, צפוני ודרומי ובמרכזם פארק לינארי הממשיך את שדרת מעוף הציפור לעבר גן ירון בואכה פארק אלונה ולחורשת האלונים הסמוכה. לאורך הפארק הלינארי טיילת הולכי רגל, שבילי אופנים וחזיתות מסחריות ובסמיכות אליו בתי הספר, המרכז הקהילתי, מרכז ספורט עירוני והדיור המוגן ליצירת מוקד חברתי, פעיל ורב דורי. בנוסף תוכנן שביל שיוביל במעלה הגבעה עד לגן בפסגה ובו תצפית לעבר הר חורשן. 

הבינוי למגורים רווי ומדורג, בצפיפות ממוצעת של כ-10 דירות לדונם, תוך התאמתו לטופוגרפיה המשופעת והגדלת החשיפה של המגורים לנוף הפתוח סביב. על מנת שלא ייווצר עומס תחבורתי ואף לשם הקלה על המערך התחבורתי הקיים תוכננה לשכונה כניסה חדשה ישירות מכביש 652 האזורי.

המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 14/03/2022 עד השעה 12:00 בצהריים.

על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.

מכרז מספר בש/428/2021

מ.א. בני שמעון

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז ל-2 מגרשים באזור תעסוקה חקלאי "קמה" במועצה אזורית בני שמעון

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] מפרסמת מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה ל-2 מגרשים בייעוד תעשייה עם הנחיות מיוחדות באזור תעסוקה חקלאי "קמה" על שטח של 15,333 מ"ר

המכרז הוא חלק מתכנית 2/207/03/31, שמטרתה הקמת אזור התעסוקה החקלאי "קמה" אשר ישתרע על פני שטח כולל של כ-780 דונם, בו מגרשים המיועדים לתעסוקה חקלאית על כל גווניה – כולל אישור להקמת חנות מפעל בכל מגרש, ובנוסף מספר מגרשים גדולים למבני ציבור ומשרדים.

מטרת אזור התעסוקה היא לקלוט מפעלים חקלאיים הזקוקים לשטחים ייעודיים לעיבוד חקלאי כדי לפעול, מציאת פתרון למפעלים חקלאיים הפועלים כיום בתוך מושבים ומהווים פעמים רבות מטרד לשכניהם ומתן מענה לעסקים כמו יקבים, מבשלות בירה ויצרני גבינות המתקשים למצוא מקומות לפעול בהם באופן חוקי העונה על כל צורכיהם; ועוד.

צומת קמה, בו עתיד לקום פארק התעשייה החדש, הוא צומת הכניסה הראשי לנגב ושוכן על ציר כביש חוצה ישראל שלאורכו מובלת היום רוב הסחורה החקלאית בישראל. מדובר על מיקום מרכזי, במרחק של כשעת נסיעה מתל אביב וירושלים. אזור התעשייה סמוך ל-3 תחנות רכבת במרחק של 20 דק' נסיעה. באזור התעשייה קיימות שתי כניסות ויציאות לכבישים אזוריים מאזור התעשייה – אחת מכביש 264 (בית קמה-אשל הנשיא), והשנייה מכביש 293 (בית קמה-צומת הגדי) שהותאמו להגדלת נפח התעבורה באזור.

המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 28/02/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. 

על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.


x