הצלחה בהנפקת האג"ח של מניבים קרן הריט החדשה

מניבים גייסה כ-120 מיליון שקל בהנפקה פרטית של אג"ח (הרחבת סדרות ב' ו-ג')

 

 
Image: DreamstimeImage: Dreamstime
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/11/2021

במסגרת ההנפקה הקצתה החברה להפניקס, מור וקרן חצבים איגרות חוב מסדרה ב' בסך כ- 40 מיליון שקל ואיגרות חוב מסדרה ג' בסך כ-80 מיליון שקל, בדרך של הרחבת הסדרות הקיימות;

איגרות החוב מסדרה ב' הינן צמודות מדד, במח"מ של כ-4.86 שנים, ונסחרו אתמול בתשואת ריבית ברוטו שלילית של -0.35%; איגרות החוב מסדרה ג' הינן צמודות מדד, במח"מ של כ-7 שנים, ונסחרו אתמול בתשואת ריבית ברוטו של 0.18%;

מניבים קרן הריט החדשה השלימה בהצלחה הנפקה פרטית של אג"ח בהיקף כספי כולל של כ-120 מיליון שקל (ברוטו). במסגרת ההנפקה הקצתה החברה איגרות חוב מסדרה ב' בערך נקוב של 34 מיליון שקל (כ- 40 מיליון ש"ח) ואיגרות חוב מסדרה ג' בערך נקוב של 77 מיליון שקל (כ- 80 מיליון ש"ח) בדרך של הרחבת הסדרות הקיימות. האג"ח הוקצו לשלושה משקיעים מסווגים - חברת הביטוח הפניקס, שהינה בעלת עניין בחברה, בית ההשקעות מור וקרן חצבים. 

איגרות החוב (סדרה ב') הינן צמודות מדד, במח"מ של כ-4.86 שנים, ונסחרו אתמול בתשואה (ברוטו) שלילית של -0.35%. איגרות החוב מסדרה ב' הוקצו במחיר של 117.8 אגורות לכל 1 שקל ערך נקוב, המשקף תשואת ריבית ברוטו שלילית של כ-0.05%- צמודה למדד, לעומת שער נעילה 119.55 אגורות לכל 1 שקל ערך נקוב (סדרה ב') ביום 29 בנובמבר 2021. לאחר השלמת ההנפקה, תעמוד סדרת איגרות החוב על סך כולל כ-501 מיליון שקל (ערך נקוב).

איגרות החוב (סדרה ג') הינן צמודות מדד, במח"מ של כ- 7 שנים, ונסחרו אתמול בתשואה (ברוטו) של 0.18%. איגרות החוב מסדרה ג' הוקצו במחיר של 104.5 אגורות לכל 1 שקל ערך נקוב, המשקף תשואת ריבית ברוטו של כ-0.42% צמודה למדד, לעומת שער נעילה של 106.25 אגורות לכל 1 שקל ערך נקוב (סדרה ג') ביום 29 בנובמבר 2021. לאחר השלמת ההנפקה, תעמוד סדרת איגרות החוב על סך כולל של כ-297 מיליון שקל (ערך נקוב).

אמש דיווחה מניבים כי היא מנהלת משאים ומתנים נפרדים לרכישת 2 נכסים מניבים בהיקף כספי כולל בסך של כ-260 מיליון שקל (לא כולל הוצאות שיחולו בגין העסקאות, לרבות מס רכישה). הנכס הראשון הינו מבנה  משרדים ומסחר במרכז הארץ הכולל זכויות בניה להקמת מבנה סמוך נוסף, בתמורה לסך של כ-180 מיליון שקל. הנכס השני כולל זכויות ל-50% ממתחם משרדים ותעשייה ומחצית מהזכויות ממגרש לצורך ייזום משותף להקמת מבנה משרדים ומסחר, הממוקמים באזור השרון הצפוני, בתמורה כוללת בסך כ-80 מיליון שקל.

החברה קיבלה מצד המוכרים התחייבות לבלעדיות (shop no) לתקופה מוגבלת, במהלכה המוכרים התחייבו, כי לא ינהלו משאים ומתנים עם צד שלישי למכירת הנכסים. במהלך תקופה זו תבוצע על ידי החברה בדיקת נאותות ביחס לכל נכס ויושלמו הליכי המשא ומתן.  

הליווי המשפטי בהנפקת האג"ח בוצע ע"י עו"ד חיים נובוגרודר.

מהנהלת החברה נמסר: "אנו שמחים על השלמת גיוס מוצלח נוסף ומודים למשקיעים על הבעת האמון במניבים. תמורת ההנפקה תשמש את החברה לרכישה של נכסים איכותיים והשבחת נכסים קיימים, כחלק מהפעולות להרחבת פורטפוליו הנכסים של החברה".

לגרף מניבים ריט לחצו כאן

107 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 62.39 מיליון במניבים ריט
קרנות נאמנות שמחזיקות את מניבים ריט. לרשימה המלאה
x