טראקנט מודיעה על מינויו של אורי אפלבום לסמנכ"ל החברה

בתפקידו הקודם כיהן אורי כסמנכ"ל פרויקטים וטכנולוגיות ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay good byeImage by Gerd Altmann from Pixabay good bye
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/12/2021

לפני כן, כיהן כראש המטה של מנכ"לית המשרד.
 
לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה, "אנו שמחים לבשר על הצטרפותו של אורי על להנהלת טראקנט, לאורי ניסיון רב וחשוב בתחום התחבורה הציבורית והשיתופית וכן, ניסיון ניהולי רב והיכרות עמוקה עם עולם התחבורה והעולם הרגולטורי. בטוחני כי הצטרפותו לטראקנט בעת הזו תהווה תרומה משמעותית להמשך פיתוחה הטכנולוגי והעסקי של החברה."
 
טראקנט, המפתחת פלטפורמה המאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים לשיפור היעילות והרווחיות של החברות מודיעה על מינויו של אורי אפלבום לסמנכ"ל החברה שיחל את תפקידו בימים הקרובים.
 
בתפקידו הקודם כיהן אורי כסמנכ"ל פרויקטים וטכנולוגיות ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה. לפני כן, עבד כיועץ מקצועי למנכ"לית המשרד ובהמשך קודם לראש מטה המנכ"לית.

במסגרת תפקידיו במשרד התחבורה, היה אפלבום מעורב בין היתר בהובלת פרויקטי התחבורה הציבורית החכמה 'באבל דן' ו"תיק תק אגד" וקידום תהליכי דיגיטציה ותשלום מקוון בתחבורה הציבורית בישראל.

אפלבום גם שימש כממונה על תחום התחבורה החכמה במשרד התחבורה ופעל לקידום פתרונות לצמצום הגודש בדרכים והגדלת אפשרויות ההתניידות שעומדות לרשות הציבור. כן היה אחראי על קידום תפיסת ה"ניידות כשירות" (MaaS – Mobility as a Service), תפיסה מתקדמת המציבה את צרכי המשתמש בדרך במרכז, לצד צמצום הבעלות והשימוש ברכב פרטי, וזאת באמצעות הנגשת כלל אפשרויות ההתניידות באמצעות פלטפורמה טכנולוגית אחת (One Stop Shop).

פרויקטים אלו חייבו חיבור בין מערכים ממשלתיים ויוזמות שונות בסקטור הפרטי, לטובת הנגשה לציבור של כלל אמצעי התחבורה, לצד מידע בזמן אמת לגבי מיקומם וזמינותם של אוטובוסים, מוניות שירות, רכבות, רכבים אוטונומיים, פלטפורמות לנסיעות שיתופיות, קורקינטים אופניים שיתופיים (Micro Mobility) ועוד. קודם לכן, עבד אפלבום במשך ארבע שנים במשרד האוצר.

אורי אפלבום, עורך דין בהכשרתו, הוא בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת שיקאגו.

אורי נבחר על ידי מגזין הדה מרקר כאחד מ-40 הצעירים המבטיחים לשנת 2020.

לגרף טראקנט לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 5.18 מיליון בטראקנט
קרנות נאמנות שמחזיקות את טראקנט. לרשימה המלאה
x