עוד סימן למצב שוק הנדל"ן - המכירות של אפריקה ישראל מגורים עלו

בחודש וחצי בלבד אפריקה ישראל מגורים מכרה 176 דירות בהיקף כספי המוערך בכ-476 מיליון ₪

 

 
סביוני רעננה, קרדיט: Evolve mediaסביוני רעננה, קרדיט: Evolve media
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/12/2021

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, מסכמת קמפיין מכירות מוצלח במיוחד. במהלך קמפיין השיווק שרץ כחודש וחצי, בין התאריכים 19.10-30.11.2021, שווקו 176 יחידות דיור, בהיקף כספי כולל המוערך בכ-476 מיליון ש"ח (כולל מע"מ). עלייה ביותר מ-50% בהשוואה לקמפיין שנערך בתקופה המקבילה אשתקד, אז שווקו 113 יח"ד בשווי של כ- 250 מיליון ₪.

הקמפיין כלל פרויקטים שונים של החברה, ביניהם פרויקט סביוני רעננה, שלב נוסף בפרויקט סביוני גבעת שמואל ועוד, כאשר אלה לא כוללים את פרויקט היוקרה של החברה " DUOתל אביב" במתחם סמל דרום. 


מיכה קליין, קרדיט: שירן כרמל

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "קמפיין מוצלח זה, מוכיח לנו פעם נוספת את מה שאנחנו כבר יודעים – הקהל הישראלי מחפש יחידות דיור איכותיות, במיקומים מנצחים תוך שילוב חיי קהילה ונגישות מקסימלית למקומות וצירים אסטרטגיים. אנו גאים לממש את פוטנציאל הערים השונות במדינת ישראל, באמצעות שלל פרויקטים מיזמות רגילה, דרך ההתחדשות עירונית וכלה בדיור להשכרה ארוכת טווח, הכוללים אלפי יחידות דיור למכירה ולהשכרה, שטחי מסחר, משרדים ומלונאות, המחדשים את נופה של המדינה. כחברה נמשיך לפעול להגדלת הצבר העתידי שלנו בעסקאות משמעותיות, ליצירת ערך מידי עבור המשקיעים שלנו, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ושיפור ברווחיות".

x