הכשרה חברה לביטוח וקבוצת פיננסיה הקימו קרן חדשה למיזמי נדל"ן בישראל

הקרן תאפשר השקעה במוצר אלטרנטיבי בתחום האשראי לנדל"ן

 

 
רועי קדוש, צילום: רמי זרנגררועי קדוש, צילום: רמי זרנגר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/12/2021

הכשרה חברה לביטוח, בניהולו של שמעון מירון, וקבוצת פיננסיה, בניהולו של ארז סגמן, המתמחה  במימון פרויקטים וליווי בניה, הקימו יחד קרן משותפת חדשה תחת השם "פיננסיה הכשרה שותפות מוגבלת", בראשות ענת קינן, מי שהייתה בעבר מנכ"לית מבטחים ובנק דיסקונט למשכנתאות.  

הקרן מאפשרת הזדמנות כניסה - גם למשקיעים פרטיים כשירים וגם לתאגידים שאינם מתחום שוק ההון - להשקעה במוצר אלטרנטיבי וסולידי בתחום האשראי לנדל"ן. השותפות תעמיד אשראי לתאגידים במיזמי נדל"ן בישראל, בדגש על פרויקטים למגורים בהיקפים בינונים ובהעדפה להתחדשות עירונית.  יזמי נדל"ן יוכלו ליהנות ממענה מקיף של One Stop Shop, הכולל ליווי פיננסי, ערבויות מכר והשלמת הון.  

עוד הוסיפו מהקרן כי השותפות תמקד השקעותיה בפיזור הסיכון בענף הנדל"ן למגורים בישראל, אשר נחשב ליציב ונמצא במגמת עליה, ותאפשר למשקיעים פרטיים ולתאגידים שאינם מתחום שוק ההון, להיכנס לתיק אשראי של 350 מיליון ₪ בפרויקטים עם ערבויות חוק מכר בהיקף של 1.5 מיליארד ₪.

רועי קדוש, סמנכ"ל השקעות ראשי בהכשרה חברה לביטוח: "בהמשך לאסטרטגיה הרווחיות של החברה, אנחנו מרחיבים את תחומי ההשקעות לאפיקים חדשים, באמצעות הקמת הקרן חדשה עם פיננסיה. אנו רואים בכל שיתוף פעולה שכזה, צעד נוסף לעמידה ביעדי החברה, מתוך מטרה ליישום אסטרטגית ההשקעות של החברה".

ענת קינן יו"ר הקרן: "זוהי הזדמנות נדירה למשקיעים שאינם גופים פיננסים להשקיע בשוק הנדל"ן בארץ: שוק סולידי וצומח; ואף חשוב מכך – להשקיע בגוף שמאחוריו ניהול מקצועי עם ותק וניסיון רב.  בנוסף לכך, גם ליזמים ניתנת כאן הזדמנות לקבל את כל צרכי האשראי והערבויות במקום אחד,  תחת מטרייה אחת ." 

ארז סגמן, מנכ"ל פיננסיה: "השותפות עם הכשרה משקפת אסטרטגיית ארוכת טווח של פיננסיה, המאפשרת השקעות נדל"ן במבנה מקיף של One Stop Shop, הכולל ליווי פיננסי, ערבויות מכר והשלמת הון.  מהלך חכם בשילוב מנצח של נישתיות עם השקעות יציבות בתשואה גבוהה".

את הכשרה חברה לביטוח ייצגו עורכי הדין רימון תלחמי וסנדרה שניידר ממשרד גלעד שר, תלחמי ושות'

x