העגלות החכמות של A2Z מגיעות לנאסד"ק: אושרו למסחר החל מהשבוע הראשון של ינואר 2022

מניות החברה ממשיכות להיסחר בבורסה הקנדית TSXV ויחדלו להיסחר בבורסה האמריקנית OTCQB * בעלי המניות לא נדרשים לבצע כל פעולה כתוצאה מהמעבר של מניות החברה לנאסד"ק

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay good byeImage by Gerd Altmann from Pixabay good bye
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/12/2021

יוסף בנצור, מנכ"ל ומייסד A2Z: "הרישום בנאסד"ק הוא אבן דרך משמעותית עבור A2Z והוא מעיד על המיצוב של העגלות החכמות של חברת  Cust2Mate מקבוצת A2Z כפתרון המוביל לביצוע קניות חכמות. הרישום בנאסד"ק יגביר את הנראות שלנו בשווקים העולמיים, ויחשוף את הקבוצה בפני קהל משקיעים רחב יותר".

קבוצת A2Z הישראלית מגיעה לנאסד"ק. הקבוצה, שבין היתר פיתחה את העגלה החכמה המובילה מסוגה בעולם המתפקדת כקופה עצמאית, הודיעה כי מניות החברה אושרו למסחר על ידי בורסת נאסד"ק וצפויות להתחיל להיסחר בה החל מהשבוע הראשון של ינואר, תחת הסימולAZ  . מניות החברה ימשיכו להיסחר גם בבורסה הקנדית TSXV. המשקיעים במניות A2Z  לא נדרשים לבצע כל פעולה כתוצאה מהמעבר של מניות החברה לנאסד"ק.

יוסף בנצור, מנכ"ל ומייסד A2Z, אמר: "הרישום בנאסד"ק הוא אבן דרך משמעותית עבור A2Z והוא מעיד על המיצוב של העגלות החכמות של חברת  Cust2Mate מקבוצת A2Z כפתרון מוביל בעולם לביצוע קניות בעגלות חכמות. בחודשים האחרונים השגנו התקדמות משמעותית בכניסה של העגלות החכמות של Cust2Mate לפיילוטים אצל קמעונאים ברחבי העולם, ובאמצעות שותפויות עם כמה מהיצרנים והמשווקים המובילים. לבורסת נאסד"ק מוניטין מוצדקים בכל הנוגע להשבחת ערך של חברות צמיחה ואנחנו מאמינים שהרישום בה הוא שלב חשוב ומתבקש בהתפתחות הקבוצה, שיגביר את הנראות שלנו בשווקים העולמיים, ויחשוף את הקבוצה בפני קהל משקיעים רחב יותר".
 
קבוצת A2Z Smart Technologies Corp יוצרת פתרונות חדשניים לאתגרים מורכבים. מוצר הדגל של החברה הוא העגלה החכמה המתפקדת גם כקופה עצמאית. העגלה החכמה של חברת Cust2Mate מייעלת את חוויית הקנייה על ידי שימוש באלגוריתם חכם, מערכת ידידותית למשתמש, מסך מגע ומערכת ראייה ממוחשבת, העגלה מאפשרת סריקה של מוצרים שנרכשו ואפשרות תשלום בעגלה, כך שלקוחות יכולים פשוט "לבחור וללכת" ולעקוף את התור הארוך בקופה. אפשרות זו יוצרת חוויית קנייה יעילה יותר עבור הלקוחות, חוסכת שטחי מדף וכוח אדם, ומספקת יכולות שליטה ובקרה מתקדמות למנהלי החנויות. פתרון התוכנה של Cust2Mate מספק גם תובנות עסקיות, משפר את ביצועי הקמעונאים ומספק חוויה טובה יותר ללקוחות. 

בשבוע שעבר הודיעה A2Z כי חתמה על הסכם עם רשת המרכולים הכשרים אוורגרין, המפעילה סניפים בניו-יורק ובניו-ג'רזי, לקיום פיילוט לשילוב העגלות החכמות שלה. זוהי הרשת האמריקנית השנייה שבה ישולבו העגלות החכמות, לאחר רשת מורטון ויליאמס ממנהטן. הסכמים דומים נחתמו לאחרונה עם רשתות נוספות בעולם. בישראל נמצאות העגלות החכמות בשלב פריסה ברשת יוחננוף.

x