המתודולוגיה שמוכיחה את עצמה בעקביות כבר יותר מ- 20 שנה, מי אם לא פרופ׳ שילר?

היום, 29.12.2021, פסגות קרנות נאמנות משיקה קרן מחקה חדשה, המאפשרת חשיפה למדד של שילר - 2Shiller Barclays CAPE® US CORE Mid-Month Sector, בנטרול מט״ח. התאמת נכסי הקרן עד ל12.02.22.

 

 
אייל גורן, מנכל פסגות קרנות צילום-רמי-זרנגראייל גורן, מנכל פסגות קרנות צילום-רמי-זרנגר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/12/2021

בשנת 2002, פרופסור רוברט שילר, זוכה פרס נובל לכלכלה בשיתוף עם ברקליס הקימו את המדד2, Shiller Barclays CAPE® US CORE Mid-Month Sector, אשר פועל בדרך ייחודית אותה המציאו יחדיו. 

משקיעים רבים מנסים לתזמן את ההשקעה בסקטורים אך לא פעם הטיות פסיכולוגיות מפריעות להם לקבל את ההחלטה הנכונה. בדרך כלל נראה משקיעים רודפים אחרי מה שעלה וקונים אותו ביוקר, ומצד שני נמנעים מסקטורים שהפכו לזולים בדיוק עבור משקיעים אלו.#

המדד של שילר וברקליס בודק2 תחילה איזה מהסקטורים נמצאים בתמחור חסר ביחס לעצמם כלומר, בתמחור האטרקטיבי ביותר, לאחר מכן, בסינון השני שלו הוא מאתר איזה מהסקטורים נמצאים במגמה חיובית ובמומנטום בטווח הקצר ואותם הוא מכניס למדד, בסופו של דבר, המדד של שילר מכיל בתוכו ארבעה סקטורים שאותם הוא מעדכן לפי האסטרטגיה אחת לחודש. 

השיטה של שילר מוכיחה את עצמה בעקביות כבר יותר מ- 20 שנה ומנטרלת עבור המשקיעים את הטעויות הפסיכולוגיות.

בתאריך, 29.12.2021, פסגות קרנות נאמנות משיקה קרן מחקה חדשה, המאפשרת חשיפה למדד של שילר - 2Shiller Barclays CAPE® US CORE Mid-Month Sector,  בנטרול מט״ח. 

התאמת נכסי הקרן עד ל12.02.22.

Shiller Barclays CAPE®  US Core Mid-Month Sector (A4) PTF  מנוטרלת מט״ח - 15134689.

אייל גורן, מנכ"ל פסגות קרנות נאמנות בע"מ:

"להערכתנו, השקעה נכונה במניות היא כזו שתצליח לייצר את האיזון הנכון בין תשואה לסיכון. כל משקיע מחפש למקסם את פוטנציאל התשואה שלו, ללא קשר למגמה בשווקים. 

לשם כך, חשוב להיצמד להשקעה ששומרת על 2 כללים בסיסיים - תמחור אטרקטיבי לצד מגמה חיובית. המודל שפיתח פרופסור רוברט שילר ביחד עם ברקליס נותן מענה לצורך הזה ומאפשר לזהות הזדמנויות בשוק."

מנהל הקרן פסגות קרנות נאמנות בע"מ. 4A = 4- עד 120 אחוז חשיפה למניות בערך מוחלט, A- עד 10 אחוז חשיפה למט"ח בערך מוחלט.# להערכת מנהל הקרן. פרסום זה אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות ואינו מהווה תחליף לייעוץ/שיווק השקעות ו/או מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אף אחת מבין Barclays Bank PLC ("BB PLC") או חברות הקשורות לה (יחדיו, "ברקליס") אינן המנפיקות או היוצרות של הקרנות ולברקליס אין כל אחריות, התחייבויות או חובות למשקיעים בקרנות. 1. יחידות הקרן יצעו לראשונה ב 29.12.2021. התאמת נכסי הקרן עד ליום ב 12.02.22. 2. פרטים מלאים בדבר המדד ובדבר הקרן ניתן לראות בתשקיף הקרן מיום 22.12.21 מס' אסמכתא 2021-03-112546. רכישת יחידות נעשית בהתאם לתשקיף הקרן שבתוקף ולדיווחים המידיים. אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהי

x