קבוצת הורוביץ חוברת לשוק הבינלאומי

תאגיד הבנייה הסיני הבינלאומי CSCEC בהסכם ענק עם קבוצת הורוביץ נדל"ן

 

 
חני הורוביץ, מנכ״ל ובעלים הורוביץ, צילום: עמית שאלחני הורוביץ, מנכ״ל ובעלים הורוביץ, צילום: עמית שאל
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/01/2022

קבוצת הורוביץ בבעלות חני הורוביץ חתמה על הסכם מסגרת בהיקף של כ- 1.5 מיליארד ₪ עם - CSCEC  אחד מחמשת תאגידי הבנייה הגדולים בעולם שמשמש כחברת הבנייה הציבורית של ממשלת סין.

על פי ההסכם ישתפו הצדדים פעולה בבניית מעל 1000 יח"ד בישראל, 30,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים. 

CSCEC פועלת במעל 100 מדינות ובעלת מחזור שנתי של 500 מיליארד דולר. בישראל היא  בונה את נמל חיפה והקו הירוק של הרכבת.

קבוצת הורוביץ חתמה על הסכם שותפות אסטרטגי  ארוך טווח עם אחת מחברות הבנייה הגדולות בעולם: CSCEC הסינית - Chania State Construction Engineering Corp Ltd. על פי ההסכם ישתפו הצדדים פעולה בבניית אלפי דירות בישראל שבניית חלקן כבר החלה, אחד הבולטים הוא פרויקט מוזה בגליל ים, הרצליה. החברות ישתפו פעולה בשלב הראשון בפרויקטים שהיקפם הכולל נאמד כ-1.5 מיליארד שקל וכן בפרויקטים נוספים בחו"ל. במסגרת מזכר ההבנות קבוצת הורוביץ תהיה אחראית לצד היזמי ו cscec על צד הביצוע וההקמה. שיתוף הפעולה יאפשר לקבוצת הורוביץ להביא את יכולת הביצוע היעילות והמהירות ולהביא סטנדרט ואיכות בניה גבהה לפרויקטים שלה שיתבסס על הניסיון והמשאבים של cscec לטובת הצלחת הפרויקטים. הסכם זה מהווה פלטפורמה לפעילות רחבת היקף משותפת ומיועד להתרחב ככל שניתן וככל שהצדדים ירצו. היקף העסקה לא כולל את עלויות הקרקע המימון וההוצאות הנלוות. החברה בעלת סיווג ג-5.

חני הורוביץ מנכ"ל ובעלים קבוצת הורוביץ מסרה:

"השותפות שלנו עם cscec מאפשרת לקבוצת הורוביץ ליהנות מאפשרויות מגוונות לניצול הזדמנויות לא שכיחות בעסקאות נדל"ן מורכבות ומעניינות. זו שותפות שתפתח דלת לפרויקטים גדולים גם מעבר לים.  אני מודה על האמון של cscec בקבוצה שלי ובחזון שלנו בעולם הנדל"ן". 

דורון ספיר יו"ר הורוביץ מסר:

"מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה בעלת יכולות וניסיון בינלאומי רב שיאפשר לקבוצת הורוביץ לצמוח בצורה מהירה תוך שמירה על איכות בנייה בסטנדרט גבוהה לטובת לקוחותיה".

לאו לוסאי מנכ"ל חברת CSCEC ישראל מסר: 

"קבוצת הורוביץ היא חברה עם פוטנציאל גדול בענף הנדל"ן בישראל. היא מספקת ללקוחות מגורי בוטיק באיכות יוצאת דופן. חברת צ'יינה סטייט קונסטרקשן נמנית על עשר החברות הקבלניות הגדולות בעולם, ובעלת יכולות וטכנולוגיות מתקדמות, ומוניטין בינלאומי. החברה שמחה מאוד על שיתוף פעולה מעמיק עם קבוצת הורוביץ, וגאה להציע לשוק פרויקטים איכותיים למגורים איכות חיים בישראל ולשמח את הרוכשים".

x