שפיר הנדסה - זכתה במכרז מגורים של רמ"י

זכתה במכרז של רמ"י לתכנון, פיתוח ובניית 204 יחידות דיור לבניה רוויה ביהוד-מונוסון

 

 
Image by monikazoran from Pixabay Image by monikazoran from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/01/2022

שפיר מגורים מבית שפיר הנדסה זכתה במכרז של רמי״י ביהוד-מונסון להקמת פרויקט בנייה בהיקף של כ-8 דונם שיכיל 204 יחידות דיור ושטח מסחר שיתפרס על 1,000 מ"ר.

שפיר מגורים תשלם לרמ"י כ-358 מיליון שקלים על הזכויות הנדרשות והיטלי פיתוח.

הקרקע ממוקמת בבקעת אונו, סמוך לצומת סביון ובקרבת קריית אונו. בשטח תיבנה שכונה חדשה שתהיה מרוחקת כ-400 מטר מתחנת הרכבת הקלה שתקום באזור.

ג'וליאן סטרוסטה מנהל מחלקת מכרזים ותכנון בשפיר הנדסה: "אנו מברכים על הזכייה במכרז באזור מבוקש ואסטרטגי, כך שנוכל לייצר ללקוחותינו סביבת מגורים איכותית ביותר. זכייה זו  מתוספת לפרויקטים נוספים ומגוונים שבהם זכתה שפיר לאחרונה".

חברת שפיר מגורים מקבוצת שפיר זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) בקרקע בשטח של כ-8 דונם לתכנון, פיתוח ובנייה רוויה של 204 יחידות דיור ביהוד-מונוסון, תמורת 331 מיליון שקל ועוד כ-27 מיליון שקל הוצאות פיתוח.

על פי תכנון החברה, הפרויקט יכלול שלושה בנייני מגורים בני כ-10 עד 12 קומות וכ-1,000 מ"ר של שטחי מסחר בקומת הקרקע. כמו כן, צפוי להיבנות פארק, שישמש כריאה ירוקה אטרקטיבית בליבו של הפרויקט, וכן יתבצע שימור של ערוץ נחל שעובר במקום. 

חברת שפיר מגורים זכתה במתחם אחד מתוך חמישה באזור, בסך הכל, ייבנו במקום 732 יחידות דיור. 

הקרקע ממוקמת בבקעת אונו - סמוך לצומת סביון ובקרבת קריית אונו. בשטח צפויה להיבנות שכונה חדשה ובה כ-1,500 יחידות דיור. השכונה תהיה קרובה מאוד לתחנת הרכבת הקלה שתוקם באיזור, 400 מטר בלבד. מה שיאפשר לתושביה אורח חיים נקי ונוח: לצאת לעבודה או לבילויים ללא צורך במכוניות. 

ג'וליאן סטרוסטה מנהל מחלקת מכרזים ותכנון בשפיר הנדסה: "אנו מברכים על הזכייה במכרז באזור מבוקש ואסטרטגי, כך שנוכל לייצר ללקוחותינו סביבת מגורים איכותית ביותר. זכייה זו מתוספת לפרויקטים נוספים ומגוונים שבהם זכתה שפיר לאחרונה, בהם פרויקט נוסף של 'תכנן ובנה' שבו זכינו בעקבות ההצלחה של שכונת בצוותא בחריש,  פרויקט  גדול נוסף בבאר יעקב ומגדל יוקרה בבת ים".

לגרף שפיר הנדסה לחצו כאן

145 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 100.43 מיליון בשפיר הנדסה
קרנות נאמנות שמחזיקות את שפיר הנדסה. לרשימה המלאה
x