רדהיל וחברת Gaelan Medical מקבוצת GAG מודיעות על הסכם למסחור תרופת Talicia באיחוד האמירויות

 

 
Image by Steve Buissinne from Pixabay Image by Steve Buissinne from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/01/2022

חברת Gaelan Medical תשלם לרדהיל 2 מיליון דולר דולר עם חתימת ההסכם וכן תשלומים נוספים מבוססים אבני דרך רגולטוריות ומסחריות ותמלוגים ממכירות התרופה, בתמורה לזכויות בלעדיות ל-Talicia באיחוד האמירויות ובתמורה לזכות סירוב ראשונה, לפרק זמן מוגדר, עבור טריטוריות נוספות במפרץ הפרסי.
 
Talicia הינה תרופה המאושרת בארה"ב לטיפול בחיידק הליקובקטור פילורי (H. pylori) אשר נפוץ בקרב יותר מ-50% מאוכלוסיית המבוגרים בעולם.
 
"אנחנו מרוצים מאוד מהשותפות עם Gaelan Medical אשר תסייע להביא את תרופת Talicia לחולים באיחוד האמירויות ובתקווה למדינות נוספות באזור", אמר דרור בן-אשר, מנכ"ל רדהיל. "השותפות הזו חשובה במיוחד מאחר וחיידק ה- H. pylori, המהווה בעיה מהותית לבריאות הציבור, משפיע על עד 84% מהאוכלוסייה באזור והינו אחד מגורמי הסיכון העיקריים לסרטן הקיבה, דבר אשר הוביל לאחרונה בוועידה קלינית אזורית לקריאה למתן טיפול לכל אלו הנגועים בחיידק. אנחנו רואים גידול מהיר במכירות של Talicia בארה"ב לאור שיעור הכישלונות של תרופות המבוססות על אנטיביוטיקות כמו clarithromycin וכן גידול במודעות של הרופאים לגבי הצורך בטיפול יעיל במיוחד ל-H. pylori. אנחנו ממשיכים לבחון עם שותפים פוטנציאלים מסחור של Talicia במדינות נוספות מחוץ לארה"ב".
 
"חיידק ה-H. pylori יכול לגרום לנזק ממשי אם אינו ממוגר עם מתן הטיפול הראשון לחולה וקיים צורך משמעותי לטיפול כדוגמת Talicia באיחוד האמירויות, כאשר 41% מהאוכלוסייה נגועה בחיידק וללא אפשרויות טיפול מספקות", אמר Ghassan Aboud  יו"ר קבוצת GAG (Ghassan Aboud Group). " Talicia תהיה טיפול הקומבינציה הראשון באיחוד האמירויות המיועד לטפל ב- H. pylori ואנחנו נרגשים מהשותפות עם רדהיל ומהפוטנציאל של Talicia לסייע לחולים עם H. pylori באיחוד האמירויות וטריטוריות נוספות באזור".
 
 
x