אלוט - השקת פתרון אבטחה של החברה להגן את משתמשי סלולר מפני התקפות סייבר

ספקית הטלקום מפרו מציעה כעת שירותי אבטחת סייבר ובקרת הורים. Entel ואלוט יחלקו הכנסות חוזרות כתוצאה מדמי שירות חודשיים

 

 
Image by Pete Linforth from PixabayImage by Pete Linforth from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/01/2022

אלוט (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי Entel, ספקית שירותי תקשורת חדשניים בפרו, השיקה את פתרון אבטחת הסייבר Allot NetworkSecure יל מנת להגן את המשתמשים הסלולריים שלה מפני מגוון רחב של איומי סייבר וכן לספק שירותי בקרת הורים.

הפתרון ש-Entel הטמיעה כולל את Allot NetworkSecure, הפלטפורמה המובילה בעולם לאבטחת סייבר מבוססת רשת. באמצעות NetworkSecure, חברת Entel מציעה ללקוחותיה שירות אבטחה על מנת להגן עליהם מפני איומי סייבר מתגברים, הכוללים וירוסים, תוכנות זדוניות, התקפות פישינג, תוכנות כופר, פריצות קריפטו ואתרים זדוניים. NetworkSecure מספק בנוסף גם יכולות סינון תוכן מתקדמות המאפשרות בקרת הורים.

עם פתרון NetworkSecure המבוסס רשת, המשתמשים אינם צריכים להוריד, להתקין או לעדכן תוכנה כלשהי. בעוד ששירותי אבטחה צרכניים-מסורתיים נדרשים להתקנת משתמש, פתרון הדור הבא Allot NetworkSecure מציע נתיב כניסה למשתמשים ללא מגע, אשר הוביל לשיעורי חדירה דו-ספרתיים בקרב לקוחות טלקום אחרים של אלוט. מנויים לפתרון אבטחת הסייבר של אלוט ישלמו תשלום חודשי ש-Entel תחלוק עם אלוט, ותיווצר הכנסה חוזרת לאלוט בהתבסס על הצלחת השירות.

"כמעט מחצית ממשתמשי הסלולר בפרו סבלו ממתקפת סייבר, וזו הסיבה ש-Entel מעוניינת לספק ללקוחותיה פתרון אבטחת סייבר קל לשימוש", ציין Alonso Lazo, סמנכ"ל שיווק ב-Entel. "לכן, בחרנו באלוט על מנת להציע פתרון אבטחה למכשירים ניידים, אשר לא ניתן לעקוף אותו ואשר מסיר את הנטל מהלקוחות שלנו. בנוסף לאבטחת סייבר, נוכל להעניק להורים שקט נפשי, בידיעה שילדיהם מוגנים מפני תכנים מזיקים במכשיריהם".

פתרון NetworkSecure נותן בנוסף הודעות ממותגות שוטפות למנויים אודות ההגנה והערך שהם מקבלים מספקית השירות, ופותח ערוץ דיגיטלי חדש ליצירת קשר טוב יותר עם הלקוחות.

"אנו שמחים ש-Entel מצטרפת לרשימה ההולכת וגדלה של מפעילות סלולר אשר מכירות בהובלה שלנו בשוק הגדול של אבטחה כשירות. מודל חלוקת ההכנסות שלנו מייצג קשר עסקי חזק עם Entel ואת מחויבות ההדדית להצלחה", ציין אמיר אורן, סגן נשיא מכירות EMEA & LATAM באלוט. "מעבר למוניטין של אלוט של NetworkSecure המשרת מעל 20 מיליון מנויים, Entel מבינה כי אלוט היא שותפת אבטחה מהימנה לטווח ארוך. אנו נמנף את ניסיון השוק הגלובלי המצטבר שלנו על מנת לסייע ל-Entel למקסם את ה-ARPU שלהם ולחזק את המותג תוך סיפוק צורך חשוב ובזמן הזה עבור הלקוחות שלהם".

לגרף אלוט לחצו כאן

87 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 59.65 מיליון באלוט
קרנות נאמנות שמחזיקות את אלוט. לרשימה המלאה
x