דוראל מרחיבה פעילותה להספקת חשמל - תספק חשמל שמופק מאנרגיות מתחדשות

החברה קיבלה מרשות החשמל רישיון הספקת חשמל וצפויה בעתיד להתקשר ישירות עם צרכנים עסקיים, דוגמת קיבוצים, תעשייה ומסחר כמו גם עם צרכנים פרטיים ולספק להם חשמל ירוק

 

 
יקי נוימן, קרדיט: טל שחריקי נוימן, קרדיט: טל שחר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/01/2022

דוראל קיבלה רישיון להספקת חשמל מרשות החשמל. עם קבלת הרישיון, בכוונת החברה לקדם את פעילותה בתחום הספקת החשמל, כך שבעתיד תמכור בשוק הסיטונאי והפרטי חשמל נקי, המיוצר מאנרגיות מתחדשות במתקנים אשר בבעלותה. 

האסדרה פורסמה כחלק מתהליך הדרגתי של מעבר לשוק חשמל תחרותי ויעיל בישראל, תוך הפחתת הנטל הרגולטורי ובדגש על שילוב משמעותי של אנרגיות מתחדשות. פתיחת מקטע אספקת החשמל לתחרות היא צעד משמעותי במשק החשמל הישראלי וצפוי שתשפיע על צרכני חשמל רבים שעד כה לא יכלו לבחור מי יספק עבורם חשמל. 

כחברה יזמית מובילה בתחום האנרגיות המתחדשות, המחזיקה במתקני ייצור רבים והסכמים ארוכי טווח עם כ- 230 קיבוצים ברחבי הארץ, לדוראל יתרון מהותי בכך שתוכל גם לייצר וגם לספק חשמל ירוק ולא מזהם לצרכנים. בכפוף לקבלת החלטה וקביעת אסדרה בנושא, תוכל דוראל, לראשונה, להציע ישירות לצרכנים חבילות המבוססות על חשמל המיוצר מאנרגיות מתחדשות, דבר אשר יאפשר לצרכנים לקחת חלק פעיל במעבר מדלקים מזהמים לאנרגיות מתחדשות.  

יקי נוימן, מנכ"ל דוראל: "ההתפתחות של דוראל מייצור להספקה הוא טבעי ויהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה. לא רחוק היום בו צרכני החשמל יוכלו להחליט ממי הם מעוניינים לרכוש את החשמל אותו הם צורכים וחשוב מכך, מאילו מקורות הם צורכים אותו. כך יוכלו הצרכנים לקחת חלק פעיל במעבר מדלקים מזהמים לאנרגיות מתחדשות. אנרגיה מתחדשת לא רק ירוקה יותר, על פי רוב היא גם זולה יותר ועל כן היא עדיפה לכדור הארץ, לציבור ולצרכן".

בשבוע שעבר הודיעה דוראל על הקמת תאגיד ייעודי בשיתוף אי וי מוטורס, שיפעל להקמה ותפעול של תחנות טעינה ירוקות לרכבים חשמליים ובו דוראל תהא אחראית על הקמה ואספקת החשמל הסולארי לתחנות הטעינה וניהולו. העמדות יוצבו ברחבי הארץ ויאפשרו לציבור להטעין רכבים חשמליים מחשמל שמקורו באנרגיה מתחדשת. עם קבלת הרישיון להספקת החשמל מרשות החשמל, דוראל תוכל לספק, לכשיתאפשר, גם חשמל נקי לצרכנים עסקיים וביתיים.

לגרף דוראל אנרגיה לחצו כאן

132 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 83.65 מיליון בדוראל אנרגיה
קרנות נאמנות שמחזיקות את דוראל אנרגיה. לרשימה המלאה
x