אלקטרה זכתה תתקין גופי תאורה חכמה ברחבי הארץ

בהיקף כולל של כ-600 מיליון שקל

 

 
איתמר דויטשר, מנכ״ל אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר, מנכ״ל אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/01/2022

הזכיה היא לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכתה ב-5 שנים נוספות.

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה
: "הזכייה הנוכחית ממשיכה את מגמת הגידול בצבר העבודות של אלקטרה בע"מ, כאשר הפעם נבחרה אלקטרה תשתיות כזכיינית בלעדית, שתספק את שירותי הסבות התאורה לחברת נתיבי ישראל בכל כבישי ישראל, המופעלים על ידה. הזכייה ממחישה פעם נוספת את יכולותיה הוורסטיליות של אלקטרה, הודות לידע והנסיון הרב שנצבר בקבוצה בכל תחומי פעילותה בעולמות של בנייה, תשתיות ותחבורה".

קבוצת אלקטרה בע"מ זכתה באופן בלעדי במכרז של חברת נתיבי ישראל להסבת גופי תאורה בכל כבישי ישראל, המופעלים על ידה. אלקטרה תספק את השירותים האמורים במשך תקופה של 5 שנים, כאשר לנתיבי ישראל ישנן אופציות להארכה של תקופת ההתקשרות עד לפרק זמן של 5 שנים נוספות. אלקטרה מציינת, כי סך ההיקף הכספי של הפרויקט על פני כל התקופה, כולל תקופות ההארכה, הינו כ-600 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט, תתקין אלקטרה תשתיות בכל רשת הכבישים שבאחריות נתיבי ישראל מערכות תאורה חכמה, ותספק להן גם את מלוא שירותי האחזקה, וכן תספק עבודות פרויקטליות שיידרשו לצורך תחזוקת המערכות. בין היתר, תסב אלקטרה את כל מערכות התאורה של כבישי ישראל מנורות לחץ גבוה (נל"ג) לנורות LED , המתאפיינות ביעילות ואיכות גבוהות יותר. מערכות התאורה החדשות יחוברו למערכת ניהול תאורה מרכזיות, וכן למערכות שליטה ובקרה, העוקבות בין היתר אחר היקפי התנועה ומהירות הנסיעה בכבישים השונים. בנוסף, יחוברו בהמשך למערכות גם מצלמות וחיישני IOT, שישדרגו את השליטה והבקרה ברשת הכבישים על ידי נתיבי ישראל.

לגרף אלקטרה לחצו כאן

177 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 189.66 מיליון באלקטרה
קרנות נאמנות שמחזיקות את אלקטרה. לרשימה המלאה
x