הפתרון של טונדו סמארט יוטמע בפרויקט של נתיבי ישראל

כשלושה חודשים לאחר ההנפקה: במסגרת הפרויקט נבחרה אלקטרה תשתיות לאינטגרטור המבצע לאחר שניגשה עם הפתרון של טונדו סמארט # המכרז כולל הסבה של עד כ- 106 אלף גופי תאורה מנל"ג ל- Led # היקף הפרויקט מוערך בכ- 40 מיליון שקל ועשוי לגדול לכ-75 מיליון שקל # גיא סעדי, מנכ"ל טונדו: " אנו סבורים כי הזכייה שלנו ביחד עם אלקטרה תשתיות כספק בפרויקט הינו צעד משמעותי באסטרטגיית החברה להרחבת היקפי הפעילות תוך ביסוסה כגורם מוביל בפתרונות העיר החכמה בישראל ופרויקט דגל שישמש למיצוב בשוק הבינלאומי"

 

 
גיא סעדי, קרדיט: שלי פדן לורברגיא סעדי, קרדיט: שלי פדן לורבר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/01/2022

טונדו סמארט, העוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה ומשלבת אותם על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי, מדווחת כי הפתרון הטכנולוגי של החברה זכה במכרז אסטרטגי של נתיבי ישראל. במסגרת המכרז, להסבת גופי תאורה מנל"ג ל- LED, מתן שירותי אחזקה למערכות ומתקני חשמל ותאורה וביצוע עבודות יזומות, נבחרה אלקטרה תשתיות חברת בת של אלקטרה, לאינטגרטור המבצע במכרז של נתיבי ישראל, לאחר שהגישה את הפתרון הטכנולוגי של טונדו סמארט. כמו כן, לצורך ההתמודדות במכרז חתמה טונדו על מזכר הבנות מחייב עם חברת פלאפון להשתתפות במכרז. 
מדובר במכרז להסבה של כ- 106 אלף גופי תאורה וכן אספקה של שירותי בקרה ושליטה בגופי התאורה עם אופציה לאספקות נוספות בעתיד. היקף המכרז מוערך בכ- 40 מיליון שקל, עם אפשרות הגדלה בהזמנות ל- 75 מיליון שקל התלויים בקצב ההתקדמות של הפרויקט והיקף השירותים הטכנולוגיים שהחברה תספק פרט לבקרת תאורה. פרט לפתרון בקרת תאורה החברה תעמיד לאלקטרה פתרונות טכנולוגיים נוספים המתבססים על הפתרון של טונדו. 
גיא סעדי, מנכ"ל טונדו מסר כי, "אנו סבורים כי הזכייה שלנו ביחד עם אלקטרה תשתיות כספק בפרויקט הינו צעד משמעותי באסטרטגיית החברה להרחבת היקפי הפעילות שלה תוך ביסוסה כגורם מוביל בפתרונות העיר החכמה בישראל. אני סמוך ובטוח כי ביצוע פרויקט בסדר גודל כזה יסייע למצב את החברה מבחינה עסקית וטכנולוגית כשחקן מרכזי גם בשוק הבינלאומי". 

בסוף 2021 חתמה החברה על שני הסכמים מהותיים בעיריית ראשון לציון ורחובות בהיקף של כ-5.4 מיליון ש"ח בשלב הראשון, במסגרת פרויקט התייעלות אנרגטית בערים. במסגרת זו תספק טונדו סמארט פתרון ניהול תאורה חכמה שיותקן על גופי תאורת הלד אשר יחליפו את התאורה הקיימת כיום בעיר. חתימת ההסכם ובחירת העיריות בפתרון הניהול של טונדו סמארט מאפשרת לחברה להיות מעורבת במפרטי העירייה, וכפועל יוצא מכך להשתלב בתשתית של תכנון שכונות חדשות, וכן בהחלפות תאורה שיבוצעו על ידי קבלנים אחרים, אשר יחויבו לכלול בתוכן את הפתרון של טונדו סמארט. כמו כן, לחברה ישנה את היכולת להציע פתרונות נוספים במסגרת עיר חכמה כגון, ציוד לחיבור מרכזיות חשמל, ציוד לחיבור בתי ספר חכמים וכד'.

לגרף טונדו סמארט לחצו כאן

8 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 924.23 אלפי בטונדו סמארט
קרנות נאמנות שמחזיקות את טונדו סמארט.
x