ייעוץ השקעות מ 50 אלף שקלים - הבינלאומי הוריד את רף הכניסה למערכת הייעוץ שלו

הבינלאומי מעניק ייעוץ השקעות ללקוחות בעלי תיק השקעות של 50,000 ש"ח

 

 
אלה רובינסקי ויועציה המובילים צילום קובי וולףאלה רובינסקי ויועציה המובילים צילום קובי וולף
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/01/2022

הבנק הבינלאומי, הבנק המוביל בשוק ההון (לפי פרמטרים של היקף פעילות), מפחית את סף הכניסה ליעוץ השקעות לסכום של 50,000 ש"ח. כך, לקוחות להם תיק השקעות של 50,000 ש"ח יוכלו לקבל יעוץ השקעות הן על ידי יועצי ההשקעות במרכזי הייעוץ השונים בהתאמה והן באמצעות מערכת הייעוץ הדיגיטלית  ADVISE ME.

כדי לשמור על פיזור נאות, יעוץ ההשקעות בתיקים של עשרות אלפי שקלים יעשה שימוש בכלים מקצועיים מותאמים, כגון קרנות נאמנות.

יורם סירקיס, סמנכ"ל וראש חטיבת נכסי לקוחות אמר כי: "הבנק הבינלאומי המוביל בהשקעות מנגיש את הצעת הערך הייחודית שלו בתחום ייעוץ ההשקעות גם ללקוחות בעלי תיקי השקעות קטנים יחסית. מהלך זה נובע מהרצון לאפשר ללקוחות להתמודד באופן מקצועי ואפקטיבי עם סביבת ההשקעות המאתגרת וזאת תוך שימוש בכלים המותאמים לצרכיהם.

הצעת הערך שלנו ייחודית הן באופן ההנגשה הדיגיטלי והן בשימוש מושכל במוצרי השקעה המשלבים ניהול מקצועי, נזילות, פיזור סיכונים וכל זאת בליווי מקצועי של יועץ ההשקעות. שירות זה מוצע כמובן ללקוחות הבנק ועשוי להוות פתרון גם ללקוחות הבנקים האחרים בהם לא ניתן שירות ייעוצי לתיקי ההשקעות בהיקפים אלה".

הראשוניות והמובילות של הבינלאומי בתחומי שוק ההון והייעוץ ניכרת בכך שהבינלאומי מוביל במקום הראשון במחזורי המסחר בבורסה. ככזה מקפיד הבנק להשיק מוצרים ראשונים וחדשניים לטובת הלקוחות המיועצים והעצמאיים כמו למשל מערכת הייעוץ הדיגיטלית  ADVISE ME, הצטרפות דיגיטלית ליעוץ, יעוץ בווידאו, המערכת הדיגטלית לבצוע אסטרטגיות השקעה – SMARTRADE, מתן אפשרות לשימוש בפקודות מסחר מתקדמות וכלים נוספים וייחודיים. 

x