שוק התקשורת בגרמניה רותח איזו חברה זכתה בעיסקה משמעותית נוספת ?

תוך חודשיים זכתה החברה במכרזי מסגרת בהיקף שמעל ל- 100 מיליון ש״ח בגרמניה

 

 
איציק פרנק, מנכ״ל ברן איציק פרנק, מנכ״ל ברן
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/01/2022

חברת ברן חתמה על הסכם מסגרת לביצוע עבודות תקשורת בגרמניה עם חברת הרכבות הגרמנית.
 
היקפו הצפוי של הפרוייקט יעמוד על כ- 44 מיליון ש״ח לתקופה של כ- 4 שנים, עם אופציה להארכה ל- 4 תקופות נוספות בנות שנה כל אחת.
 
לדברי איציק פרנק, מנכ״ל ברן, ״זכינו בביצוע עבודות תקשורת בעשרות תחנות רכבת (במסגרת חבילה ראשונה של 180 תחנות שיצאו לביצוע למספר קבלנים).

חבילה זו הינה חבילה ראשונה של תחנות רכבת בגרמניה מתוך פוטנציאל של 5400 תחנות בהם יש צורך להתקין מערכות תקשורת פנימיות למשטרה, כיבוי אש ועוד יחידות חירום והצלה.

מדובר בפוטנציאל קדימה משמעותי לחברה ואנחנו ננצל אותו בחוכמה ובהתאם ליכולות שלנו.

בהמשך למגמה של השנים האחרונות של הגברת ההשקעות בתשתיות התקשורת בעולם בכלל ובאירופה בפרט.

מגמה שאף הוגברה בשל מגפת הקורונה. גרמניה משקיעה מאמצים רבים בשיפור תשתיות התקשורת של המדינה ואנחנו ממוצבים היטב במדינה זו עם חברה בת שזוכה להכרה רחבה כמקצוענית, ותיקה ועם כל הרשיונות והאישורים הנדרשים לפעול בגרמניה ומול חברות התקשורת המקומיות והגלובליות מהשורה הראשונה הפועלות במדינה זו ובאירופה.״
 
חברת ברן שמחה להודיע כי אתמול בערב חתמה חברת הבת בגרמניה (בבעלות מלאה) Baran Telcom Networks GmbH עם חברת הרכבות הגרמנית על הסכם מסגרת על פיו תקבל החברה מעת לעת הזמנות עבודה פרטניות לביצוע התקנות של מערכות תקשורת בתחנות רכבת מקומיות.

מערכות תקשורת אלו, הן מערכות עצמאיות לשימוש גופי הביטחון וההצלה המקומיים. תקופת ההסכם היא לכארבע שנים, כאשר למזמין יש אפשרות להאריך את תקופת ההסכם לארבע תקופות נוספות בנות שנה כל אחת.
 
התמורה הצפויה עבור העבודות סך היא בסך של כ- 11 מיליון ש״ח לשנה. תנאי ההסכם הם כמקובל בהסכמים מסוג זה.

לגרף ברן לחצו כאן

16 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 9.22 מיליון בברן
קרנות נאמנות שמחזיקות את ברן. לרשימה המלאה
x