Webhelp העולמית מקימה פעילות בישראל

תגייס 500 עובדים

 

 
עינת בנימיני, קרדיט: שרון לויןעינת בנימיני, קרדיט: שרון לוין
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/01/2022

Webhelp, שמעסיקה יותר מ-95,000 עובדים ביותר מ-50 מדינות, משרתת למעלה מ-1,300 לקוחות, ביניהם מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס, ו-4 מתוך 5 חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

את הפעילות בישראל תקים ותנהל עינת בנימיני, שהקימה וניהלה את הפעילות של גולן טלקום.

Webhelp העולמית, השחקנית מספר 1 באירופה בניהול מוקדים טלפוניים (Call Center) ובין ארבע הגדולות בעולם בתחומה, נכנסת לראשונה לשוק הישראלי ומקימה בישראל פעילות שלפי תוכניותיה תעסיק תוך שנה 500 עובדים. החברה תאתר כישרונות צעירים ממגוון רחב של תחומי מומחיות, בהתאם לפרויקטים אותם תנהל. משרדי החברה ימוקמו בחודשים הקרובים במגדלי אלון בתל אביב. 

Webhelp פעילה ביותר מ-50 מדינות, בהן יש לה מעל 200 מרכזי פעילות. מרכזי פעילות אלו מספקים את שירותיה במעל 30 שפות שונות, כאשר מרכז אחד עשוי לספק שירות במספר שפות שונות, מלבד שפת המקור של המדינה בה הוא פועל. החברה מעסיקה מעל 95 אלף עובדים ברחבי העולם, ויש לה מעל 1,300 לקוחות שרובם חברות ענק. 

Webhelp משרתת מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר (Most Valuable Brands) של פורבס, ו-4 מתוך 5 חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

הייחודיות בכניסה של Webhelp לישראל היא ביכולתה להעניק את שירותיה בשפה העברית, מתוך ישראל עצמה, ולא ממדינה אחרת. הנוכחות הפיזית של חברת הענק בישראל מביאה למעשה לראשונה את הבשורה הגלובלית של מיקור חוץ של תהליכים עסקיים לישראל. לקוחות בישראל, מהמגזר הפרטי והממשלתי כאחד, יוכלו לקבל כעת את סל השירותים המלא של Webhelp, בעברית ומנציגות שפועלת בתוך ישראל ולא מחוצה לה.

Webhelp, חברה צרפתית פרטית, הוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת ה-BPO הגדולה ביותר באירופה, ובין ארבע הגדולות בעולם. BPO) Business Process Outsourcing) הוא מיקור חוץ של תהליכים עסקיים, החל מניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי (הפקת תלושי שכר וגיוס עובדים זמניים וקבועים), וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, טקסט וכדומה. 

BPO מאפשר ללקוח להתרכז ולהתמקצע בפעילות הליבה שלו (כמו פיתוח טכנולוגיה חדשה), ולהעביר את הטיפול בכל מה שאינו פעילות ליבה למיקור חוץ. BPO הפך בעשור האחרון לברירת מחדל עבור חברות ענק מכל סקטור שהוא, שמתפתחות אופקית ואנכית ומעבירות למיקור חוץ את הטיפול בתהליכים עסקיים, כמו ניהול מוקדים טלפוניים, כדי שיוכלו להשקיע את עיקר זמנן ומרצן בחדשנות טכנולוגית והתרחבות גיאוגרפית.  

את הפעילות בישראל תקים ותנהל עינת בנימיני, מי שבתפקידה האחרון הקימה וניהלה את הפעילות של גולן טלקום בישראל, שהיתה בבעלות איש העסקים הצרפתי מיכאל גולן עד שנמכרה לאלקטרה צריכה ושלוש שנים מאוחר יותר לסלקום. בנימיני החלה את הקריירה שלה בסלקום, ממנה פרשה כמנהלת פניות הציבור. בהמשך עברה לבולגריה כדי לבנות Call Center עבור חברת הסלולר M-TEL ויותר מאוחר עברה להולנד כדי לבנות Call Center עבור חברת דלק אירופה, לשעבר חלק מקבוצת דלק של יצחק תשובה. כשחזרה לישראל לפני 10 שנים, גויסה על ידי מיכאל גולן ואורן מוסט, אז נשיא גולן טלקום, להקמת הפעילות של זכיינית הסלולר בישראל. 

אחת ההתמחויות העיקריות של Webhelp היא בבניית מוקדים טלפוניים יעילים, דינמיים, מודרניים וידידותיים לעובדים, שיוצרים חיבור בין עובדי המוקד למותג עבורו הם עובדים על ידי עיצוב חדשני וצבעוני. לדוגמה, על רצפת מוקד טלפוני של אחת מיצרניות הרכב שנמנות על לקוחות החברה צויר כביש מהיר. 

עינת בנימיני, מקימת ומנהלת פעילות Webhelp בישראל, ציינה: "Webhelp תביא לארגונים הישראלים סטנדרטים של שירות שעוד לא נראו בתחום המוקדים הטלפונים בישראל. כארגון שחרת על דגלו את האימרה Think Human, אנו מבינים שמגע אנושי הוא חיוני בכל סיטואציה עסקית והדבר יתבטא בשירות שנספק. Webhelp פועלת מתוך הבנה שהעובדים הם הנכס הכי חשוב של כל מקום עבודה, ובשנה הקרובה נגייס מאות עובדים, שיזכו לסביבת עבודה היי טקית וצעירה, עם אפשרות קידום משמעותיות. בימים אלה אנו פועלים בכדי לאתר בתל אביב שטח רחב יותר שבו נמקם באופן קבוע את משרדינו ואת המוקד הטלפוני שנפעיל".

אוליבייה דוהה, מייסד ומנכ"ל Webhelp העולמית, ציין: "אנחנו שמחים להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו ולהיכנס לישראל. בשוק הישראלי ישנם מהנדסים מוכשרים שמתאימים לגישה פורצת הדרך שלנו, והם יסייעו לנו להתחיל באספקת שירותי תמיכה לכמה מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, במקביל להרחבת השירותים שלנו בישראל כך שיכסו את כל המסע שעובר הלקוח באינטראקציה עם ארגון".

x