מצטרף לבורסה: בית ההשקעות לנכסים דיגיטליים סילבר קסטל

התחיל להיסחר בבורסה בת״א זאת, בעקבות השלמת המיזוג עם חברת איי.סי.בי וקבלת אישור הבורסה- החברה הנסחרת משנה את שמה לסילבר קסטל אחזקות - אלי מיזרוח, מנכ״ל סילבר קסטל: "נכסים דיגיטליים ככלל ומטבעות דיגיטליים בפרט הפכו בשנה האחרונה לחלק אינטגרלי מתיק הנכסים של גופי השקעה ומוסדיים בארץ ובעולם. הפלטפורמה שבנתה סילבר קסטל ממצבת אותה היטב כמובילת מגמת האימוץ של נכסים דיגיטליים בישראל. המסחר בבורסה יאפשר למשקיעים רבים חשיפה למגמת האימוץ של תחום זה בארץ ובעולם"

 

 
אלי מיזרוח, צלם: אלי כהןאלי מיזרוח, צלם: אלי כהן
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/01/2022

סילבר קסטל, בית ההשקעות לנכסים דיגיטליים, השלים את המיזוג עם החברה הציבורית איי.סי.בי והתחיל להיסחר בבורסה היום. שם החברה ישונה לסילבר קסטל אחזקות. זאת, לאחר שהתקבל אישור סופי של הבורסה למיזוג. 

במקביל להשלמת המיזוג, רכשו שותפים מנהלים של סילבר קסטל – יו"ר החברה צבי זיו, מנכ"ל החברה אלי מיזרוח, רמי ביניש וחן מוניץ – את מניות החברה מבעלת השליטה הקודמת. לאחר המיזוג, יחזיקו בעלי המניות הקיימים של סילבר קסטל ב-75% ממניות החברה הממוזגת, ואילו בעלי המניות של איי.סי.בי יחזיקו ב-25% מהחברה. 

אלי מיזרוח, מנכ״ל סילבר קסטל, אמר: "נכסים דיגיטליים ככלל ומטבעות דיגיטליים בפרט הפכו בשנה האחרונה לחלק אינטגרלי מתיק הנכסים של גופי השקעה ומוסדיים בארץ ובעולם. הפלטפורמה שבנתה סילבר קסטל ממצבת אותה היטב כמובילת מגמת האימוץ של נכסים דיגיטליים בישראל. המסחר בבורסה יאפשר למשקיעים רבים חשיפה למגמת האימוץ של תחום זה בארץ ובעולם".

x