בוליגו קפיטל - רכישת נכס לוגיסטי בארה"ב

המניה מזנקת היום מעל 5% | מתחילת החודש כמה ירדה המניה? רק 2 קרנות מחזיקות במניה, איזה?

 

 
איתי גורן, מנכ״ל בוליגו קפיטל, קרדיט: אושרית חכמוןאיתי גורן, מנכ״ל בוליגו קפיטל, קרדיט: אושרית חכמון
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/01/2022

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל מדווחת הבוקר על המשך מגמת הרחבת הפורטפוליו של החברה בתחום הלוגיסיטי עם הסכם לרכישת הנכס הלוגיסטי Riverside business center בשטח של כ-40 אלף מ"ר בפנסילבניה, ארה"ב. התמורה המיידית עבור הרכישה היא כ-35 מיליון דולר, כאשר להערכת בוליגו, התמורה כוללת, לרבות ההון להשבחת הנכס, תעמוד על כ-40 מיליון דולר. חלק ההון העצמי בעסקה הוא 13 מיליון דולר. 

מצורף לינק לדיווח במאיה: 

בוליגו קפיטל מתמחה בהשקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, בדגש על מקבצי דיור (מולטי-פמילי) מרכזים מסחריים, מרכזים לוגיסטיים ובתי אבות באזורי ביקוש וצמיחה, בעיקר בדרום ארה"ב, ובמדינות ההרים במערב. בוליגו מחזיקה בנגישות לעסקאות אטרקטיביות עם תהליך חיתום מוקפד, ושליטה גבוהה על כל שרשרת הערך של העסקאות, לרבות איתור הנכס, מימון, תכנון, ייזום, השבחה, ניהול שוטף ומימוש. בוליגו פועלת כ- GPהמנהלת את העסקאות עבור מועדון אקסקלוסיבי של משקיעים. עד כה בוליגו ביצעה בארה"ב עסקאות בהיקף של כ-2.6 מיליארד דולר, כאשר עסקאות שמומשו הניבו תשואה ממוצעת של כ-23% לשנה ומכפיל הון ממוצע של כ-x2 נטו למשקיעים (בניכוי דמי הצלחה).

בוליגו הוקמה בשנת 2012 על ידי המייסדים, המנכ"ל איתי גורן, אילן תמיר ואייל שלימק. בנוסף להשקעותיה בתחום הנדל"ן, ביצעה החברה השקעה בחברת Reigo סטארט-אפ בתחום הפינטק, שמתמקד במימון בשעבוד ראשון על נכסי נדל"ן בארה"ב על בסיס בינה מלאכותית.

לגרף בוליגו לחצו כאן

2 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 61.94 אלפי בבוליגו
קרנות נאמנות שמחזיקות את בוליגו.

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

אימפקט מניות 

0.05%

25830.64

אימפקט 20/80

0.04%

36105.68


x