טראקנט - שיתוף פעולה עם נמל חיפה - המניה עולה 5%

מטרת שיתוף הפעולה הטמעת המערכת של טראקנט וקידום הפעילות אל מול חברות התובלה ומרכזי האיחסון יחד עם הנמל | איזה קרנות ייהנו מהעלייה?

 

 
נמל חיפה, Image by KiraSawa from Pixabayנמל חיפה, Image by KiraSawa from Pixabay
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/01/2022

לדברי מר חנן פרידמן מייסד ומנכל החברה: "נמל חיפה הוא אחד השחקנים המרכזיים בשרשרת הלוגיסטית בישראל בהיותו משרת מדי יום אלפי לקוחות ומשאיות.
 
השימוש בפלטפורמה שלנו יאפשר אופטימיזציה בתנועת המשאיות אל ומהנמל ותצמצם את תנועת המשאיות הריקות בנמל ובכבישי ישראל.
 
הנהלת הנמל הבינה כי שימוש נרחב של חב' התובלה ומרכזי האיחסון בפלטפורמת טראקנט, תוביל להפחתת הנסועה הכוללת של משאיות בכבישים, ויסות שעות הפעילות של נהגי המשאיות, צמצום זמני ההמתנה וצמצום בכמות הפליטות המזהמות.
 
כמו כן הצלחנו להראות כי פלטפורמת טראקנט רלוונטית ביותר ללקוחות ופעילות הנמל, והשימוש בה יאפשר אופטימיזציה בתנועת המשאיות אל ומהנמל ותצמצם את תנועת המשאיות הריקות בנמל ובכבישי ישראל.
 
כמו כן קבלה של מידע מרוכז ואמין שצופה (ובעתיד אף מנהל) את זמני ההגעה אל הנמל תאפשר וויסות שירות איכותי יותר ללקוחות הנמל וזאת על פני כל שעות היום והלילה.

הובהר לנו כי הנהלת הנמל תישמח, ככל שחב' התובלה ומרכזי האיחסון יטמיעו את הטכנולוגיה שלנו, להיות שותף פעיל בהטמעת והרחבת השימוש בטכנולוגיה לאור כך שהטכנולוגיה יוצרת מצב של WIN-WIN, בו גם תשתפר הרווחיות והיעילות של לקוחות הנמל וגם ייווצר שיפור במדדי התנועה והגנת הסביבה."

לדברי מנדי זלצמן מנכ״ל נמל חיפה: "הנמל תומך ונכון לקדם יוזמות חדשניות שתכליתן צמצום תנועת כלי הרכב בכבישים, שיפור וייעול השרשרת הלוגיסטית וצמצום הפליטות המזהמות בישראל.
 
מצאנו בטראקנט טכנולוגיה ישראלית חדשנית ואנחנו נשמח להיות שותף פעיל בהטמעת והרחבת השימוש בטכנולוגיה זו ואת בוודאי לאור כך שהטכנולוגיה יוצרת מצב של WIN-WIN, בו גם תשתפר הרווחיות והיעילות של לקוחות הנמל וגם ייווצר שיפור במדדי התנועה והגנת הסביבה."

לגרף טראקנט לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 5.04 מיליון בטראקנט
קרנות נאמנות שמחזיקות את טראקנט.
x