אלקטרה מוצרי צריכה - הנפקת איגרות חוב

החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-672 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרה א' | מתוכם בחרה לגייס כ-240 מיליון שקל

 

 
יוני צברי, אלקטרה צריכה, קרדיט: P.PIGETREיוני צברי, אלקטרה צריכה, קרדיט: P.PIGETRE
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/02/2022

השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 2.1% במח"מ של כ-5 שנים. 

יוני צברי, סמנכ"ל בכיר האחראי על העניינים הכספיים ומערכות המידע אלקטרה מוצרי צריכה: "בשנה האחרונה הרחבנו משמעותית את פעילות החברה, בין היתר באמצעות רכישת קבוצת יינות ביתן ומגה וכן רכישת חברת סער ובכך נכנסנו לתחומי צריכה חדשים. אנו ממשיכים באסטרטגיה לחיזוק מעמד אלקטרה מוצרי צריכה כחברה מובילה בתחום הצרכנות והקמעונאות בישראל. לשם כך מצאנו לנכון לגוון את מקורות המימון של החברה ולגייס גם באמצעות הנפקת איגרות חוב.

אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהיקף של כ-670 מיליון שקל, למעלה מפי 3 מהסכום אותו ביקשנו לגייס, בהנפקה ציבורית ראשונה שמבצעת החברה לגיוס חוב ורואים בכך הבעת אמון בהנהלת החברה ובפעילותה העסקית.

תמורת ההנפקה תשמש למחזור חוב קיים, תחזק את גמישותה הפיננסית ותתמוך בהמשך פיתוח תוכניותיה האסטרטגיות". 

אלקטרה מוצרי צריכה השלימה בהצלחה מרובה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב מסדרה א', סדרת איגרות החוב הראשונה אי פעם שמנפיקה החברה. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים בסך כ-672 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-240 מיליון שקל.  

לאור הביקושים הגבוהים, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 2.1%, נמוך משמעותית מריבית המקסימום בשיעור של 3% שהוצעה במרכז.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב שקליות לא צמודות למדד, במח"מ של כ-5 שנים. איגרות החוב עומדות לפירעון בין השנים 2022 עד 2029 עם תשלומי ריבית חצי שנתיים בחודשים יוני ודצמבר. 

איגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג S&P מעלות בדירוג '-AA'. את ההנפקה הובילה חברת אפסילון חיתום והנפקות, ולצידה פועלים אי בי אי ולאומי פרטנרס.   

לגרף אלקטרה צריכה לחצו כאן

186 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 185.57 מיליון באלקטרה צריכה
קרנות נאמנות שמחזיקות את אלקטרה צריכה. לרשימה המלאה
x