הרחפן שמספק תרופות במהירות לבתי חולים גייס לפי שווי 25 מיליון דולר

סטריקס רחפנים תפתח פתרון נוסף לחברות לוגיסטיקה ותפעל ליצירת שת"פ עם ענקית ריטייל בינלאומית – החברה תספק מערכות ראשונות החל מרבעון שני של 2022

 

 
עמית גרין, מנכ״ל יוניקורן, קרדיט: יח״צעמית גרין, מנכ״ל יוניקורן, קרדיט: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/02/2022

הקפסולות להפעלה אוטונומית של רחפני סטריקס מאפשרות פעילות רחפנים רציפה, יעילה וללא צורך בגורם אנושי # במסגרת סבב הגיוס של 2.5 מיליון דולר, יוניקורן טכנולוגיות, תשקיע 0.6 מיליון דולר ותעמיק את ההשקעה בחברה # הגיוס נועד לפיתוח פתרון לחברות לוגיסטיקה ומשלוחים וליצירת שת"פ עם ענקית ריטייל בינלאומית # עמית גרין, מנכ"ל יוניקורן טכנולוגיות: "ממשיכים להציף ערך למשקיעים ושמחים על ההשתתפות בסבב הגיוס הנוכחי המשקף שווי של פי 8 מהשווי הראשוני שנכנסו להשקעה"

יוניקורן שותפות השקעה בחברות טכנולוגיה בעלות פעילות מחקר ופיתוח מדווחת כי ביצעה השקעה נוספת בחברת סטריקס רחפנים, שפיתחה קפסולות להפעלה אוטונומית של רחפים, זאת במסגרת סבב גיוס בהיקף של עד 2.5 מיליון דולר לפי שווה של 22.5 מיליון דולר, לפני הכסף. יוניקורן טכנולוגיות תשקיע בסבב הגיוס הנוכחי כ-560 אלף דולר שלאחריה השותפות תחזיק בחברה כ-18% מהון המניות של סטריקס. ההשקעה הנוכחית מתווספת להשקעות קודמות של השותפות בסטריקס במהלך שנת 2021 בהיקף כולל של כ-1.1 מיליון דולר. 

סטריקס השלימה את פיתוח הדור הראשון של מוצריה, ומספקת מערכות ללקוחות החל מאפריל 2021. מערכות ראשונות של הפתרון הנוסף הוזמנו וצפויות להיות מסופקות החל מהרבעון השני של 2022. כמו כן, החלה החברה בפיילוט עם חברת לוגיסטיקה שעובדת עם בתי חולים, במטרה שהמערכת של סטריקס תקצר את זמני המשלוחים של תרופות מצילות חיים. בין לקוחותיה הפוטנציאלים של החברה ניתן למצוא את התעשיות הביטחוניות, האזרחיות, חברות משלוחים ולוגיסטיקה, חברות אבטחת מתקנים, מפעלים, ממשלות וצבאות ועוד.

עמית גרין, מנכ"ל יוניקורן טכנולוגיות מסר כי, "אנו שמחים על השלמת השקעה נוספת בסטריקס המשקפת שווי של פי 8 מהשווי הראשוני בו נכנסנו להשקעה. אנחנו ממשיכים להציף ערך למשקיעים הן באמצעות השקעות המשך בחברות הפורטפוליו והן באמצעות השקעות בחברות חדשות. עוד הוסיף גרין כי, "סטריקס הינה חברה בעלת פוטנציאל צמיחה משמעותי הן בשוק המקומי והן בשוק הגלובלי. לראיה, החברה בוחנת הקמת מפעל ייצור בארה"ב במטרה לחדור לשוק האמריקאי ועומלת בימים אלו על הקמת ישות משפטית אמריקאית, וגיוס עובדים בארה"ב". 

סטריקס נוסדה על ידי ניב אהרוני, יזם בעל ניסיון רב-שנים בתחום הביטחון ופיתוח מערכות טכנולוגיות מתקדמות ומשמש כמנכ"ל החברה מיום היווסדה. סטריקס מומנה ממועד היווסדה על-ידי מקורות מימון פרטיים של היזם. כמו כן, סטריקס סיימה את שלב ניסויי השטח ומתכננת לפרוס קפסולות עבור חברות שמעוניינות להטיס רחפנים ללא מטיס בשטח, דבר שהופך את המערכת לאוטונומית לחלוטין.  

x