האב סקיוריטי השלימה גיוס הון של 47 מיליון שקל

 

 

 
Image by Dom Ide from PixabayImage by Dom Ide from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/02/2022

האב סקיוריטי, אשר נסחרת בבורסה בת"א, דיווחה כי השלימה גיוס הון בהיקף של כ- 47 מיליון שקל מתשעה גופים מוסדיים קנדיים וישראלים. 

האב סקיוריטי הנפיקה לגופים המוסדיים כ- 9.6 מיליון מניות - שהם כ- 8.2% מהחברה לאחר ההנפקה – וכ- 9.6 מיליון אופציות סחירות שניתנות למימוש בתוך 18 חודשים, במחיר במימוש של 5.3 שקלים לכל אופציה. האב סקיוריטי תגייס עוד 51 מיליון שקל במקרה של מימוש מלא של האופציות. את ההנפקה ליווה עו"ד עמית זערור, שותף במחלקת שוק ההון במשרד פרל כהן.

האב סקיוריטי הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות המודיעין 8200 ו-81. החברה מתמחה בהגנה על מידע מסחרי רגיש של חברות, ובידיה פתרון מחשוב מוצפן מתקדם עבור חברות וארגונים שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על המידע המסחרי הרגיש של החברות. פתרונות אבטחת הסייבר של האב סקיוריטי, לתחומי ה- AI, דאטה, פינטק ותשתיות, מתבצעים באמצעות פלטפורמת סייבר המתוכננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת לארגונים הגנה ברמה צבאית. 

חברת האב סקיוריטי מוכרת את מוצריה ומגוון שירותי סייבר נוספים במעל 30 מדינות בעולם ומונה כ- 600 עובדים. 

יצוין כי האב סקיוריטי, שנכנסה בחודש יוני השנה לבורסה בתל אביב במסגרת עסקת מיזוג עם חברת ALD, דיווחה לאחרונה כי התקשרה במזכר הבנות למיזוג עם חברת SPAC אשר נסחרת בבורסת ה- NASDAQ.  

x