Hiper Global - החלה להסחר באופן רשמי כחברה ציבורית חדשה בבורסה של ת״א

בהשקה החגיגית נחשפו גם הסלוגן והלוגו החדשים

 

 

 
שחף שרגר, מנכ״ל הייפר גלובל, צילום: ענת קזולהשחף שרגר, מנכ״ל הייפר גלובל, צילום: ענת קזולה
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/03/2022

חברת Hiper Global, חברת פתרונות מחשוב, שהתפצלה מאמת מחשוב, החלה להיסחר היום ביום רביעי, בבורסה של תל אביב באופן רשמי כחברה ציבורית עצמאית. במקביל השיקה החברה באירוע חגיגי שנערך בישראל, ארה"ב ואנגליה את הסלוגן והלוגו החדשים של החברה. 

הייפר גלובל מאפשרת לחברות טכנולוגיה המפתחות מוצרי תוכנה מבוססי מיחשוב להפוך רעיון למוצר ומלווה אותן משלב התכנון ועד להגעה לשוק בזמן. בעקבות החלטת דירקטוריון אמת מחשוב לפיצול פעילות תחום ה – (OEM (Original Equipment Manufacturer מפעילות ה IT, הוקמה  הייפר גלובל במטרה לאפשר לה להתמקד בליבת העיסוק שלה-  אספקת  פתרונות לחברות טכנולוגיה בארץ ובחו"ל. 

במסגרת הפיצול, יזוכו חשבונותיהם של בעלי המניות הזכאים אשר לזכותם רשומות מניות אמת מחשוב בחבר הבורסה וכל החזקה במנייה תזכה במנייה של הייפר גלובל.  לחברת הייפר גלובל שני תחומי פעילות: תחום פעילות ישראל ותחום פעילות חו"ל אשר החברה רואה בו כמנוע הצמיחה העתידי. במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2021 ההכנסות בתחום הפעילות בישראל עמדו על כ- 105 מיליון דולר והרווח התפעולי בתקופה זו הסתכם בכ- 5.9 מיליון דולר. נכון ל- 31.12  לחברה צבר הזמנות במגזר זה בהיקף של כ- 113.5 מיליון דולר. מגזר הפעילות הבינלאומית הניב לחברה בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הכנסות של 46 מיליון דולר והרווח התפעולי הסתכם בכ-  3.6 מיליון דולר. במגזר הבינלאומי צבר הזמנות ב- 31 בדצמבר עמד על כ – 82 מיליון דולר. 

מהלך השקתה של חברת הייפר גלובל כחברה ציבורית לווה במהלך מיתוגי בו נחשפה שפה עיצובית חדשה ומרעננת למותג החדש. השם Hiper  נגזר מתוך המונח High Performance computing, כלומר פתרונות מחשוב עתירי ביצועים. הלוגו והשם משקפים מחד את הבסיס האיתן של החברה, הניסיון והמוניטין רב השנים ומאידך פתרונות טכנולוגים יצירתיים של חברה דינמית צומחת.  

לוגו החברה בעל עיצוב מודרני ומינימליסטי אך בה בעת גם עוצמתי. הלוגו כולל אייקון גרפי המורכב מ  4 קווים מלוכסנים המסמלים יחד פתרון הוליסטי שלם 360 הניתן ללקוחות החברה משלב הפיתוח ועד להגעה לשוק. 4 הקווים מרחפים כקבוצה בכיוון אחד ומסמלים דינמיות, ותנועה קדימה. בהתבוננות באייקון הנצמד ללוגו ניתן להבחין בטוויסט מעניין היוצר את האות H של Hiper. הסלוגן הנבחר למותג הוא The Power to Outperform - הייפר גלובל מאפשרת ללקוחותיה, לפתח מוצרים טכנולוגים פורצי דרך. להאיץ את ה–Time to Market ולהגביר את כושר התחרות שלהם. הלוגו והסלוגן מהווים חלק מהשפה העיצובית המותגית והמרעננת שנבחרה למותג החדש.

שחף שרגר, מנכ"ל חברת HIPER Global: "מהלך הפיצול של פעילות חטיבת ה- OEM מפעילות אמת מיחשוב והפיכתה לחברה עצמאית הנסחרת בבורסה מהווה ציון דרך משמעותי בהתפתחותה של החברה. בשנים האחרונות התפתחנו מחברה הפעילה בשוק הישראלי לחברה גלובלית באמצעות רכישת חברות דומות באנגליה ובארה"ב. הפיצול יאפשר לנו להמשיך את קצב הצמיחה שהצגנו עד כה תוך גיוון ההכנסות מחוץ לישראל. לא פחות חשוב מכך, הוא יאפשר לנו המשך מיקוד באספקת פתרונות במגוון אזורים גיאוגרפיים, על מנת לאפשר ללקוחותינו להתקרב אל שווקי המטרה בהם הן פועלות ולמקסם את כושר התחרות שלהן. הניסיון והיכולות הרבות שפיתחנו בעבודה מול שוק ההייטק הישראלי התובעני, יאפשר להייפר גלובל לשכפל את ה- DNA, שהוכיח את עצמו בשוק הישראלי גם בפעילות סניפי החברה בחו"ל ולהפוך בכך למכפיל כח בזירה הגלובלית".

יורם נוימן, נשיא החברה: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, אנו נמשיך לפתח  את המובילות הטכנולוגית בצמיחה אורגנית מול שוק ההייטק המקומי ובמקביל להאיץ את הצמיחה בחו"ל באופן אורגני ובאמצעות רכישות נוספות בארה"ב ובאזורים גיאוגרפיים נוספים, להעמקת הפריסה והיכולות הגלובליות שלנו". 

x