Deloitte ישראל רוכשת את BizFlow המתמחה בשירותי ServiceNow

המשך יישום האסטרטגיה הכוללת שלה בישראל מאז החיבור לפירמה האמריקאית

 

 

 
דלויט רוכשת את חברת ביזפלואו, קרדיט: שיווק דלויטדלויט רוכשת את חברת ביזפלואו, קרדיט: שיווק דלויט
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/04/2022

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte מודיעה על רכישת חברת BizFlow ובכך מחזקת את יכולותיה באפיון, יישום ופיתוח פתרונות מבוססי ServiceNow כמו גם פיתוח נכסים ומוצרים משלימים על גבי הפלטפורמה, הנחשבת לפתרון המוביל בעולם לניהול ודיגיטציה של תהליכים פנים ארגוניים.

הצטרפותה של BizFlow ל-Deloitte ישראל תאפשר מתן מענה מקיף לצורך ההולך וגדל בחברות לקדם חווית עובדים/ות חדשנית ומתקדמת. הפעילות הנרחבת של ServiceNow משלימה את סל שירותי הטרנספורמציה של סביבת העבודה הדיגיטלית ש- Deloitte מעניקה ללקוחותיה.

ServiceNow מאפשרת להפוך את כל הממשקים של העובד/ת עם הארגון לדיגיטליים; פניות למשאבי אנוש בנושאים כמו החזר הוצאות, בירורי שכר והודעה על חופשה, פניות למערכות מידע בנושאים כמו תקלה במערכות, הזמנת ציוד ועוד – והכל באפליקציה אחת חכמה, מה שהופך חיוני בעולם עבודה שהפך היברידי.

BizFlow הוקמה לפני כשנתיים על ידי המייסד מיקי איטין. לחברה ניסיון רב ביישום פתרונות ServiceNow בארגונים מובילים מהארץ ומהעולם בדגש על חברות הייטק, שירותים, קמעונאות ומזון וכן במגזר הציבורי. 

בהמשך לעסקאות קודמות שביצעה Deloitte, זהו המשך יישום האסטרטגיה הכוללת שלה בישראל מאז החיבור לפירמה האמריקאית, שעיקרה התרחבות והעמקת היכולות לכלל התחומים בהם עוסקת Deloitte בעולם, על מנת לתת מענה לכל הצרכים העסקיים של לקוחותיה, אם באמצעות צמיחה אורגנית, או על ידי ביצוע מיזוגים ורכישות. 

מ- Deloitte ישראל נמסר: "מזה שנה שלישית ש- Deloitte היא השותפה המובילה בעולם של ServiceNow. גם בישראל אנו מחזקים את הצעת הערך עבור לקוחותינו במתן שירותים לחברות מובילות באמצעות פתרונות ServiceNow ובהרחבת סל שירותי הטרנספורמציה של סביבת העבודה הדיגיטלית עם הצטרפותה של BizFlow. אנו מברכים על הצטרפותה של BizFlow לנבחרת המומחים המובילה של Deloitte בישראל".

מ- Bizflow נמסר: "אנחנו מתרגשים ושמחים להצטרף לחברת הייעוץ הגדולה בעולם וביחד להפוך את פרקטיקת ה- ServiceNow למובילת השוק בארץ. אנו מאמינים שהשילוב בין מקצועני ServiceNow של BizFlow יחד עם הליווי הייעוצי והמתודולוגי המוכחים של Deloitte ייתן ללקוחות בארץ ערך מוסף תחרותי וייחודי".

את העסקה ליוו עו״ד רן בן ארי ממשרד עו"ד גרוס מטעם Deloitte, ועו״ד פיטר שוגרמן ממשרד עו"ד יגאל ארנון מטעם BizFlow.

x