איתי ברדה יו"ר קוואליטי ל-FUNDER: "ביצענו מהלכים דרמטיים שיובילו את סוכני קוואליטי לניצחון מוחץ"

חגגה אירוע עם 200 סוכנות וסוכנים

 

 

 
איתי ברדה מרצה בפני באי הכנסאיתי ברדה מרצה בפני באי הכנס
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/04/2022

כ-200 סוכני ועובדי קבוצת קוואליטי ובכירי חברות הביטוח ובתי ההשקעות התקבצו אתמול במתחם האירועים LAGO שבראשון לציון לכנס מיוחד "מספרים ודאטה" במסגרתו הוצגו ונחשפו השירותים הייחודיים והיעדים האסטרטגיים לשנים הקרובות של קבוצת קוואליטי.

את הכנס פתח בדברי ברכה דניאל כהן - משנה למנכ"ל ומנהל תחום חסכון ארוך טווח וסיכוני חיים בחברת הפניקס כאשר לאחריו הציג איתי ברדה, יו"ר קוואליטי, את פעילות הקבוצה עד כה וחשף בפני המשתתפים את השירותים והאסטרטגיה הייחודית המתוכננת לשנים הקרובות אשר מציבה רף חדש וגבוה תוך ציפייה לצמיחה עסקית חזקה וייחודית עבור כל השותפים.

לאחר מכן נהנו המשתפים מהרצאות של מנכ"לי החברות השונות בקבוצת קוואליטי אשר מעניקות שירותים משלימים לסוכניה ועובדיה כגון החזרי מס, משכנתאות ועוד. במסגרת ההרצאות הללו נסקרה הפעילות והערך הרב הניתן ללקוחות הסוכנים בקבוצת קוואליטי מפעילויות אלו, הסינרגיה ביניהם והשמירה על לקוחות הסוכנים.

כמו כן, נהנו המשתתפים מהרצאה מרתקת של אבי זיתן – מומחה בשיווק ואסטרטגיה וכן מפאנל ייחודי ומרתק של מנהלי ההשקעות המובילים בישראל- גלעד אלטשולר מאלטשולר שחם, גיא מני ממיטב דש, חגי שרייבר מהפניקס וסמי בבקוב מהראל.

בסיום הכנס התרגשו המשתתפים מהרצאה מעוררת השראה בנושא "גישה כמפתח להצלחה - סיפור חיים" של זיו שילון אשר שירת כקצין בחטיבת גבעתי, נפצע קשות במהלך הלחימה ברצועת עזה ב-2012 ואיבד את ידו השמאלית.

איתי ברדה, יו"ר קוואליטי: אנחנו נמצאים בנקודה שבה צמחנו תוך 4 שנים בצורה חסרת תקדים שבמהלכם השכלנו לא רק לצמוח אלא לבנות תשתיות ויסודות שיאפשרו לנו להשיג צמיחה חסרת תקדים בעתיד. כעת, עם היכולות הייחודיות רק לנו, אנו מציבים יעדים ורף מאוד גבוה ובכוונתנו להוביל את הסוכנים שלנו לניצחון מוחץ. הכנס שיזמנו הינו נדבך חשוב בדרך להשלמת החזון של ONE STOP SHOP שקוואליטי מעניקה לסוכניה ולקוחותיהם תוך מקסום ההטבות והשאת הערך הגבוה ביותר בענף. אירוע זה הינו חלק מאירועים רבים שאנו מקיימים בתדירות ובהיקפים שייחודיים רק לקוואליטי וזאת כחלק ממרקם חברתי איכותי ומגובש עם ערכים של שותפות הוגנת ומשפחתיות. אנו נמשיך להוביל את הדור החדש של סוכני הביטוח להצלחות גדולות ולאפשר להם לייצר מקסימום הכנסות במינימום זמן ובמקסימום כיף"

x