אלטשולר שחם בקמפיין חדש

כשבית ההשקעות קורא לכם לקחת את החלומות שלכם ברצינות – למה הוא מתכוון?

 

 

 
Image by Rudy and Peter Skitterians from PixabayImage by Rudy and Peter Skitterians from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/04/2022

בית ההשקעות אלטשולר שחם השיק אמש קמפיין חדש, בפריסה רחבה בטלוויזיה, בדיגיטל בשילוט חוצות וברדיו. כחלק מהסרטון שהופק, אלטשולר שחם מציג את צד החוסכים ומתאר החלטות נכונות שקיבלו, אשר יובילו אותם בסופו של דבר להודות לעצמם. את הסרטון חותם המשפט, המהווה הבטחה – "אתם עוד תודו לכם". הבטחה זו מבטאת את האסטרטגיה, הקוראת לאנשים לתכנן את העתיד שלהם ולקחת את החלומות שלהם ברצינות, כשהמשפט "אתם עוד תודו לכם" חותם את הבחירה באלטשולר שחם כבחירה הטובה ביותר עבורם ועבור העתיד שלהם.

"קחו את החלומות שלכם ברצינות", זהו המסר המוביל בקמפיין החדש והאופטימי של אלטשולר שחם. כאשר לצד המסר העיקרי, עוטפים את הקמפיין מסרים של חשיבה למרחקים ארוכים, חינוך פיננסי כבר בגילאים צעירים ותכנון כלכלי חכם לכל תחנה או צומת חשוב בחיים. בית ההשקעות קורא ללקוחותיו ולכלל החוסכים בישראל לחלום בגדול, אך מזכיר כי לחלום זה לא מספיק וכדי להגשים את החלומות והיעדים – יש לקחת את החלומות ברצינות ולתכנן את הדרך להגשמתם.

זוהי השנה השלישית ברציפות, שבה מוביל המגיש והשחקן הישראלי, ירון ברובינסקי, את הקמפיין של בית ההשקעות. 

לגרף אלטשולר שחם גמל לחצו כאן

194 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 107.05 מיליון באלטשולר שחם גמל
קרנות נאמנות שמחזיקות את אלטשולר שחם גמל. לרשימה המלאה
x