חברת Blue השיקה שירות צט-בוט חדש למבוטחים ברכב

הצ'ט-בוט מאפשר מתן שירות מהיר דרך הווטסאפ לקבלת רכב חליפי, מראות צד ופנסים. אייל גורן, מנכ"ל Blue: "החדשנות הטכנולוגית שלנו תומכת באתגר הצרכני הראשון במעלה - חווית השירות"

 

 

 
אייל גורן, מנכ״ל חברת Blue, צילום: יח״צאייל גורן, מנכ״ל חברת Blue, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/04/2022

חברת Blue השיקה שירות צ'ט-בוט חדש למבוטחים בביטוח רכב, הכולל חבילת שירותי דרך וגרירה. השירות הדיגיטלי, הניתן על-ידי ממשק רובוטי העונה לשם נועם, מאפשר למבוטחים לקבל שירות אונליין מהיר וקל מהטלפון הנייד, לצורכי רכב חליפי, מראות צד ופנסים. השקת הצ'ט-בוט מגיעה לאחר ביצוע פיילוט לשירות החדש במהלך החודש האחרון. לדברי גורמים חברה, הפיילוט נחל הצלחה רבה והביא לזינוק בפניות שירות דרך התכתבויות בווטסאפ. 

פתיחת קריאת שירות בעזרת הצ'ט-בוט של Blue היא בתוך דקות, ללא המתנה לנציג שירות וחיסכון בניירת ובבירוקרטיה. לאורך כל שלבי התהליך מתבצעת התכתבות ישירה בין המבוטח לבוט, מכל מקום ובכל זמן שייבחר, לטובת בירור צרכים, העלאת מסמכים, מילוי פרטים וכל פעולה אחרת. במידה ונדרשת התערבות של נציג שירות מקצועי, מבהירים בחברה, מוטמע בשירות החדש אלגוריתם חכם אשר מסייע בקבלת החלטות במצבים שונים. לפי מצבים אלו מזהה הבוט מידית את הצורך בהתערבות נציג השירות והוא מעביר אוטומטית את המבוטח להתכתבות עמו. 

הצ'ט-בוט של Blue מצטרף למעטפת שירות רב-ערוצית של החברה בשירותי דרך וגרירה ובניהול תביעות זנקי מים וצנרת. במסגרת ערוצי השירות עומדים לרשות המבוטחים גם שירות בווטסאפ עם נציג אנושי, שירות צ'ט-וידאו בזמן אמת מבית הלקוח בנזקי מים וצנרת, מערכת דיגיטלית לפתיחת קריאה ולמעקב און-ליין אחר סטאטוס הטיפול, אתר אינטרנט נגיש ומתקדם, מענה טלפוני ומוקד חירום. 

לדברי אייל גורן, מנכ"ל Blue, "המובילות הטכנולוגית שלנו תומכת באתגר הצרכני הראשון במעלה - חווית השירות. לכן, תפיסת השירות הרב-ערוצית, הכוללת כלים דיגיטליים מתקדמים לייעול, לקיצור ולהנגשה של תהליכים, תמשיך ותלווה את פעילותנו גם בהמשך, מתוך שליחות השירות שכולנו בחברה מזוהים עמה לאורך כל שרשרת הערך". 

רועי מדמון, סמנכ"ל תפעול בכיר בחברת Blue, אמר: "השקענו משאבים רבים באפיון ובפיתוח שירות הצ'ט-בוט, במטרה להעניק למבוטחים את הכלי הדיגיטלי המתקדם והחכם ביותר מסוגו. כלי זה הינו נדבך משמעותי נוסף במאמצינו להעניק חווית שירות יעילה ואיכותית, במציאות שבה המפתח להצלחה הוא חדשנות שירותית ותפעולית, תוך התאמת הפתרונות למגוון לקוחות".