שוקו ביטוח דיגיטלי לעצמאיים עולה לאוויר ביום העצמאות עם שותף חדש היזם והפעיל החברתי זיו שילון

חברת האינשורטק שוקו ביטוח דיגיטלי שעשתה עליה מארה"ב מטרגטת את האוכלוסייה הכי פחות מטופלת בשוק הישראלי: השבוע היא משיקה את אתר הביטוח הגדול בעולם לעצמאים

 

 

 
זיו שילון, קרדיט: שי פרנקו זיו שילון, קרדיט: שי פרנקו
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/05/2022

שוקו שיוסדה על ידי היזמים ליאב גפן ואוריאל אהרוני, מציעה ביטוח פרסונלי לעצמאים עם כל הסגמנטים האפשריים ללא מגע יד אדם, ומבקשת להביא בשורה אמתית לשוק הביטוח, בעיקר עבור נתח שוק של  1.6 מיליון עצמאים ישראלים . לאחר שסיימה סבב גיוס ראשון המוערך ב- 10 מיליון ₪, בימים אלה שוקו מתכוונת להשלים את סבב הגיוס המוסדי, ונמצאת בשלבי הגשה מתקדמים מול רשות שוק ההון

שילון, בוגר בית הספר למשפטים באוניברסיטת רייכמן. נבחר בעבר לרשימת 30 המבטיחים מתחת לגיל 30 של מגזין פורבס.  משמש כיום כמנכ״ל חברת הפינטק ״נימבל״ המפתחת פתרונות טכנולוגיים למימון ותשלומים עבור חברות ותאגידים, וכשותף מייסד חברת המודיעין הטכנולוגי ״רובדו״, הפועלת בעולמות הנכסים הדיגיטליים.

לצד פעילויותיו החברתיות שחוללו שינוי משמעותי למען לוחמי צה״ל, בראשן מינויו ע״י שר הביטחון להוביל את הרפורמה המורכבת באגף השיקום של נכי צה״ל, התפרסמה תרומתו של שילון לפיתוח ייחודי של חברת מייקרוסופט Xbox, שהשיקו, בניצוחו של ירון גליטצקי האחראי על החומרה במיקרוסופט העולמית, שלט גיימינג ראשון מסוגו המיועד לשחקנים בעלי מוגבלויות והנגשתם לעולם תוכן שעד אותה עת היו מודרים ממנו כמעט לחלוטין. השלט נבחר לרשימה מכובדת ביותר "עשרת הפיתוחים החשובים ביותר בעשור האחרון" של מגזין טיים. 

לדבריו של שילון מטרת העל היא להצמיח תרבות יזמות שתשמש את החברה הישראלית.

״בחרנו בשוק הישראלי דווקא כי אנחנו רוצים להביא לארץ את הטכנולוגיות הכי טובות שפותחו על ידי ישראלים״. מסבירים שוקו ושילון.

שילון הוסיף: ״יזמים מסתכלים הסתכלות פיננסית גרידא ומפספסים את השוק הישראלי שצמא לחדשנות ובשל לכך.
 
עולם הביטוח לרוב סבוך ויש קושי להבין על מה אתה חותם אלא אם יש סוכן שאתה מכיר. שוקו הוקמה מתוך שאיפה להביא ידע וטכנולוגיה לשוק הישראלי המודל הארגוני הירוק שלה שמורכב מצוות מצומצם מאוד של שותפים בחברה ואינה צוברת את כל ההון, מייצגת את הקפיטליזם האולטימטיבי שפועל על מנת לתגמל את משתמש הקצה ובפרט בתחום הביטוח שמשווע להתקדמות טכנולוגית״.

משוקו נמסר: ״שוקו חולקת מטרות משותפות לאלו של שילון שמצטרף לחזון של החברה להנגשת הטכנולוגיות והשירותים המתקדמים ביותר עבור הקהל הישראלי. זאת תוך מתן פתרונות מתקדמים שיוזילו עלויות וישנו את תרבות צריכת תחום הביטוח בישראל. אנו שמחים על הצטרפותו של זיו כשחקן מוביל ומשמעותי לפיתוח תחום ההייטק והאינשורטק״.

ליאב גפן ואוריאל אהרוני, קרדיט: דין אהרוני רולנד 

x