נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל פתחה את המסחר בבורסה לניירות ערך

 

 

 
נבחרת פראלימפית, קרדיט: Yoray Libermanנבחרת פראלימפית, קרדיט: Yoray Liberman
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/05/2022

חברי נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל פתחו את המסחר בבורסה לניירות ערך לרגל זכייתם במדליות זהב, כסף וארד במשחקים הפראלימפים בטוקיו  2020ולקראת יציאתם לאליפות העולם.

הנבחרת זכתה ב- 8 מדליות שכללו 6 מדליות זהב, 1 כסף ו- 1 ארד. בפתיחת המסחר הבוקר השתתפו הזוכים במדליות, מארק מליאר ועמי דדאון ונבחרת השחיינים. בטקס השתתפו גם אלי בירנבאום, יו"ר הוועד הפראלימפי, אהוד רצאבי, יו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים ומאמן נבחרת השחייה, יעקב ביננסון.
 
יו"ר הועד הפראלימפי, אלי בירנבאום אמר: "אנו מודים להנהלת הבורסה לניירות ערך על ההזדמנות לפתוח את יום המסחר, אשר חושפת את הספורט הפראלימפי ואת האלופים שלנו לקהל הרחב ומקדמת את הרוח הפראלימפית שמאופיינת בנחישות, מצויינות והתגברות על מגבלות הגוף, ויש לזכור שבנוסף להיותם ספורטאים, מדובר פה באנשים צעירים וסקרנים שהנושא הכלכלי, שוק ההון וניירות ערך, מעניין גם אותם."
 
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה אמר: "אנחנו גאים ונרגשים לארח את נבחרת השחיינים הפראלימפים של ישראל. התחרות ברמות האלה, מצריכה הרבה מעבר למקצועיות ואופי. זוהי יכולת מנטלית ברמה הכי גבוהה שיש ומחויבות אדירה של הנבחרת. מתוך תשע המדליות של ישראל בטוקיו 2020, שמונה הביאו השחיינים הפראלימפים, ואני בטוח שתמשיכו להצליח ולהביא לנו הרבה כבוד ומדליות נוספות גם בהמשך. אני מאחל לנבחרת בהזדמנות זו הצלחה רבה לקראת אליפות העולם שתתקיים בקרוב."

בתמונה: נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל ואיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה.

x