אנלייבקס מציגה יעילות הצלת חיים משמעותית בטיפול משולב של Allocetra ותרופה אנטי-סרטנית

בניסוי בסרטן מזותליומה בכנס השנתי 2022 של ה- International Society for Cell and Gene Therapy

 

 

 
Image by Ernesto Eslava from PixabayImage by Ernesto Eslava from Pixabay
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/05/2022

סרטן מסוג מזותליומה (Mesothelioma) הוא אחד מגידולי הסרטן הקטלניים ביותר, עם אפשרויות טיפול מועטות ביעילות מוגבלת. התרופות anti-CTLA4 ו-anti-PD1 מאושרות FDA לטיפול בחולים עם מזותליומה פלאורלית ממארת ובלתי ניתנת לניתוח, כטיפול קו ראשון במחלה, אך לא נותנות פתרון מספק.

עד 100% שרידות במחקר מזותליומה פרה-קליני בקבוצת הטיפול המשולב (Allocetra ו-anti-CTLA4) לעומת 0% שרידות בקבוצה הלא מטופלת ועד 25% בקבוצה שטופלה בתרופה האנטי-סרטנית בלבד. טיפול ב-Allocetra בלבד היה בר השוואה לטיפול ב-anti-CTLA  (28.5% שרידות).

התוצאות ממצבות את Allocetra כטיפול תאי ייחודי לגידולים מוצקים הקשים לטיפול בשילוב עם תרופות אנטי-סרטניות מאושרות לשימוש.

אנלייבקס תרפיוטיקס (Nasdaq: ENLV) מדווחת היום על הצגת פוסטר אודות תועלת שרידות משמעותית בטיפול משולב של Allocetra ותרופה אנטי-סרטנית במחקר פרה-קליני בסרטן מזותליומה בכנס השנתי 2022 של ה-International Society for Cell and Gene Therapy.

הטבלה הבאה מספקת ויזואליה באשר להתקדמות או הרגרסיה של סרטן מזותליומה בקרב קבוצות שונות, כפי שנצפה בניסוי AB12-137 במסגרת המחקר:


מקרא:

עמודה שמאלית: סרטן מזותליומה ללא טיפול (100% מאוכלוסיית העכברים מתו, 0% שרדו)

עמודה שנייה משמאל: סרטן מזותליומה וטיפול בתרופה אנטי-סרטנית מאושרת בלבד (75% מאוכלוסיית העכברים מתו, 25% שרדו)

עמודה אמצעית: סרטן מזותליומה וטיפול ב-Allocetra בלבד (71.5% מאוכלוסיית העכברים מתו, 28.5% שרדו)

עמודה שנייה מימין: סרטן מזותליומה וטיפול משולב של תרופה אנטי-סרטנית מאושרת ו-Allocetra במינון נמוך (33% מאוכלוסיית העכברים מתו, 67% שרדו)

עמודה ימנית: סרטן מזותליומה וטיפול משולב של תרופה אנטי-סרטנית מאושרת ו-Allocetra במינון גבוה (0% מאוכלוסיית העכברים מתו, 100% שרדו)

לגרף אנלייבקס לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 2.46 מיליון באנלייבקס
קרנות נאמנות שמחזיקות את אנלייבקס.
x