ארז רפאל מנכ"ל דריו: "המעבר המוצלח למודל B2B יצר צמיחה בהכנסות וברווח הגולמי" המניה טסה 35%+

הכנסות הרבעון הראשון, הסתכמו בכ- 8.06 מיליון דולר | המניה טסה מעל 13% בוול סטריט

 

 

 
ארז רפאל, צילום: טל בדרקארז רפאל, צילום: טל בדרק
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/05/2022

האצה במעבר ל-B2B עם 14 חוזים חדשים במהלך הרבעון הראשון של 2022 בערוצי ה-B2B כולל שתי תוכניות בריאות 

גידול בשיעור הרווח הגולמי ל-49.4% ובשיעור הרווח הגולמיnon-GAAP ל-61%.

שיפור הפרופיל הפיננסי הכולל עם הגדלת ההכנסות במגזר ה-B2B והפחתת עלויות התפעול ככל שתחום ה-B2B מבשיל, הובילו לירידה בהפסד הנקי לעומת רבעון רביעי של 2021.

הנהלת החברה תארח שיחת ועידה ושידור אינטרנט היום בשעה 15:30 זמן ישראל.

חברת דריו (DarioHealth Corp. נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי בתחום שירותי הבריאות הדיגיטליים (DTx), פרסמה היום תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2022 ועדכונים תאגידיים ומסחריים.

"התוצאות שלנו ברבעון הראשון משקפות את המעבר המוצלח שלנו למודל B2B עם צמיחה בהכנסות וברווח הגולמי," אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו. "ההכנסות ברבעון הראשון של 2022 גדלו ככ-124% לעומת הרבעון הראשון של 2021 וכמעט ב-34% לעומת הרבעון הרביעי של 2021 והצלחנו לעלות את שיעור הרווח הגולמי ל 49.4% ואת שיעור הרווח הגולמי על בסיס non-GAAP לכ- 61%. יתרה מכך, כתוצאה מהצמיחה והגדלת ההכנסות במגזר ה-B2B (המסחרי), המשכנו בייעול הוצאות השיווק במגזר ה-B2C, וכתוצאה מכך שיפרנו את הרווחיות וצמצמנו משמעותית את ההפסד הנקי וקצב שריפת המזומנים שלנו, בהשוואה לרבעון הרביעי של 2021. עם ההסכם האסטרטגי עם סאנופי וגיוס של 40 מיליון דולר שהשלמנו ברבעון הנוכחי, אנו מאמינים כי אנו בעמדה מצוינת להשיג את היעדים הפיננסיים והתפעוליים שלנו בעתיד הנראה לעין", סיכם מר רפאל.

"בנוסף לשיתוף הפעולה הרב-שנתי החדשני עליו הכרזנו עם סאנופי, היה לנו רבעון פרודוקטיבי מאוד, בו הוספנו 14 חוזי B2B חדשים, כולל שתי תוכניות בריאות, שלדעתנו יתרמו להכנסות במחצית השניה של השנה," אמר ריק אנדרסון, נשיא ומנכ"ל צפון אמריקה. "אנו ממשיכים לראות עניין גובר וביקוש לפלטפורמה האינטגרלית שלנו המטפלת במספר מחלות כרוניות, אשר ממשיכה לצמוח ומצפים להכריז על הסכמים רבים נוספים עם מספר גדל של לקוחות הנמצאים בתהליכי מכירה בהמשך השנה".

עדכון עסקי לרבעון הראשון של 2022 והתפתחויות אחרונות

ההכנסות ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2022, הסתכמו בכ-8.06 מיליון דולר, גידול של 124% מהרבעון הראשון של 2021, וגידול של 34% מהרבעון הרביעי של 2021.  

במהלך הרבעון הראשון של 2022 נוספו עוד 14 לקוחות בערוצי תוכניות הבריאות, המעסיקים והספקים. חוזים אלו מייצגים המשך התנופה וההאצה במגזר ה-B2B.

נחתם הסכם רב-שנתי בסך של כ- 30 מיליון דולר עם סאנופי, להאצת אימוץ הפתרון של דריו בשוק המבטחים באמצעות מאמצי מכירה משותפים והנעת חדשנות דרך יוזמות מחקר משותפות ופיתוח מוצרים חדשים לשימוש בפלטפורמה של דריו. 

גידול בשיעור הרווח הגולמי ל-49.4% ובשיעור הרווח הגולמי על בסיס non-GAAP ל-61%.

גויסו 40 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות במחיר השוק.

החברה הכריזה על רכישת Physimax, ספקית מובילה של טכנולוגיה לראייה ממוחשבת, לשמירה על בריאות השרירים והשלד.

החברה הציגה מחקר קליני חדש המדגים את ההשפעות החיוביות על משתמשים בפלטפורמה יחידה ואינטגרלית לניהול מספר מצבים כרוניים, בכנס Advanced Technologies and Treatments for Diabetes  (ATTD), שהתקיים בין 27-30 באפריל, 2022. 

סיכום התוצאות הכספיות ברבעון הראשון של 2022

ההכנסות ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2022, הסתכמו בכ-8.06 מיליון דולר, גידול של 34% בהשוואה לרבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר, 2021, וגידול של 124% בהשוואה לכ-3.6 מיליון דולר ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2021. הגידול בהכנסות נבע מהגברת המכירות במגזר המסחרי.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם בכ-4.0 מיליון דולר, גידול של כ-2.9 מיליון דולר בהשוואה לרווח גולמי של כ-1.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021. הרווח הגולמי כאחוז מהמכירות עלה מ-30.1% ברבעון הראשון של 2021, לכ-49.4% ברבעון הראשון של 2022. 

הרווח הגולמי פרופורמה בנטרול סך של כ- 932 אלף דולר בגין הפחתות הקשורות ברכישת טכנולוגיה, הסתכם בכ-4.9 מיליון דולר, או 61% מההכנסות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ, 2022.

הוצאות התפעול ברבעון הראשון של 2022 הסתכמו בכ-19.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-15.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021 ולכ-22.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021, עליה של כ-4.5 מיליון דולר או 28.9% בהשוואה לרבעון הראשון של 2021 , וירידה של 2.3 מיליון דולר או 10.6% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2021. הגידול בהשוואה לרבעון הראשון של 2021 נבע מעלייה בהוצאות התפעול שלנו. הקיטון בהשוואה לרבעון הרביעי של 2021 נבע מהירידה בהוצאות המכירה הישירות ללקוחות הפרטיים. סך ההוצאות התפעוליות, בניכוי תגמול מבוסס במניות, הוצאות רכישה ופחת ברבעון הראשון של 2022 עמדו על כ-14.8 מיליון דולר, לעומת כ-10.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021, ו כ-16.4 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2021.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם בכ-15.9 מיליון דולר, גידול של כ-1.55 מיליון דולר או 10.8%, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-14.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021, וקיטון של 5.8 מיליון דולר או 26.7% בהשוואה להפסד תפעולי של 21.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021. הגידול בהשוואה לרבעון הראשון של 2021 נבע בעיקר מהעלייה בהוצאות התפעוליות, והקיטון לעומת הרבעון הרביעי של 2021 נבע בעיקר מהגידול ברווח הגולמי ומירידה בהוצאות התפעוליות.

ההפסד הנקי ברבעון הראשון של 2022, הסתכם בכ-15.9 מיליון דולר, גידול של כ-0.9 מיליון דולר או 6.3%, בהשוואה להפסד נקי של כ-15 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021, וקיטון של 5.7 מיליון דולר או 26.3% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2021. ההפסד הנקי בניכוי תגמול מבוסס מניות, הוצאות רכישה ופחת ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ל 9.9 מיליון דולר בהשוואה ל 9.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021 ו 14.9 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021.

סך החיובים ללקוחות שלא על פי עקרונות חשבונאיים מקובלים (Non-GAAP) בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ, 2022, הסתכמו בכ-7.96 מיליון דולר, גידול של 116% מכ-3.69 מיליון דולר שעליהם דווח בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ, 2021. הגידול נובע ממכירות גבוהות יותר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ, 2022, בהשוואה לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ, 2021. ההתאמה בין מדידת התוצאות לפי  GAAP ל Non-GAAP -וכן משמעות ה- Non-GAAPמוסברת בהודעה זו.

המניה עלתה בכ 35% מאז השפל ב 9 למאי.

2 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 9.55 אלפי ב-DARIOHEALTH CORP.
קרנות נאמנות שמחזיקות את DARIOHEALTH CORP.

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

הראל מחקה אינדקס ישראליות בוול-סטריט 

0.1%

7566.98

מיטב סקיי השקעות

0%

1985.17


https://finance.yahoo.com/quote/DRIO/