מאטל חושפת: ברבי עם מכשיר שמיעה וקן עם ויטיליגו בחלק מקולקציית פאשוניסטה של ברבי

ברבי חושפת את הבובה הראשונה אשר מצוידת במכשיר שמיעה מאחורי האוזן ובובת קן עם ויטיליגו. הבובות חדשות הן חלק מקו האופנה פאשוניסטה של ברבי Barbie Fashionista ,במסגרתו המותג ברבי מספק מנעד רחב ביותר (מעל ל175) בובות בעלות מראה ומבני גוף שונים

 

 

 
קולקציית Barbie Fashionistas, צילום: חברת מאטלקולקציית Barbie Fashionistas, צילום: חברת מאטל
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/05/2022

חברת מאטל ומותג ברבי האייקוני מודיעות על בובת הברבי הראשונה שמוצגת עם מכשיר שמיעה מאחורי האוזן, כחלק מהקו המגוון והמכיל ביותר של בובות אופנה בקולקציית Barbie Fashionista.

בהמשך למסע המותג אל עבר ייצוג הגיוון וההכללה, וכדי לאפשר לילדים לשחק עם דמויות המזוהות להם בעולם שהם רואים סביבם, בקולקציית Fashionistas משיקים היום ברבי עם מכשירי שמיעה מאחורי האוזן, בובת קן עם ויטיליגו, בובת Fashionista חדשה עם רגל תותבת וקן עם אופציה לשיער קצר גלאח. 

קו האופנה של ברבי הוא המקום שבו המותג ברבי מספק את המגוון וההכללה הרבים ביותר, ומאז הקמתו הוצגו מעל ל175 לוקים, המציעים מגוון גווני עור, צבעי עיניים, צבעי שיער ומרקמים, סוגי גוף, מוגבלויות ואופנה לבחירה. בשנת 2021, שמונה מתוך עשר הבובות הפופולריות ביותר בשורה העולמית היו מגוונות, מעוררות השראה וכאלה שכל אחת ואחד יכולים למצוא בובה שמדברת אליהם ומייצגת אותם.

ד"ר ג'ן ריצ'רדסון, הסמכות המובילה באודיולוגיה חינוכית מוסיפה "לכבוד הוא לי לעבוד עם ברבי כדי ליצור השתקפות מדויקת של בובה עם מכשירי שמיעה מאחורי האוזן. כאודיולוגית חינוכית עם מעל 18 שנות ניסיון בעבודה בתמיכה באובדן שמיעה, זה מעורר השראה לראות את אלה שחווים אובדן שמיעה משתקפים בבובה. אני נרגשת מאוד שהמטופלים הצעירים שלי יראו וישחקו עם בובה שנראית כמוהם."

"ברבי מאמינה בלב שלם בכוחו של הייצוג, וכקו הבובות המגוון ביותר בשוק, אנו מחויבים להמשיך ולהציג בובות הכוללות מגוון גווני עור, סוגי גוף ומוגבלויות כדי לשקף את המגוון שילדים רואים בעולם סביבם. חשוב שילדים יראו את עצמם משתקפים במוצר ויעודדו משחק עם בובות שלא דומות להם כדי לעזור להם להבין ולחגוג את החשיבות של הכללה".  ליסה מקנייט, סגנית נשיא בכירה וראש גלובל של ברבי ובובות, מאטל.
 
ברבי Fashionistas 2022 

ברבי עם מכשיר שמיעה מאחורי האוזן ובובה בעלת רגל תותבת:

זוהי בובת הברבי הראשונה שהוצגה עם מכשיר שמיעה מאחורי האוזן, מה שמרחיב עוד יותר את קו האופנה כדי לשקף אנשים עם מוגבלויות, כגון אובדן שמיעה.

בנוסף לבובה עם מכשיר שמיעה מאחורי האוזן, בקולקציה של השנה תמצאו בובות חדשות במגוון סוגי גוף, כולל חזה קטן יותר, כמו גם בובת אופנה חדשה עם רגל תותבת.

בובת קן עם ויטיליגו:

בשנת 2020, השקנו ברבי עם ויטיליגו כדי לאפשר לילדים לשחק עם בובות שדומות לאנשים בעולם סביבם. ברבי ויטיליגו הפכה לאחת מחמשת רבי המכר המובילים של קולקציית Fashionistas בארצות הברית באותה שנה.

השנה, הרחבנו את ההיצע כדי לכלול בובת קן עם ויטיליגו.

בנוסף לבובת קן החדשה עם ויטיליגו, השנה אנו מציגים אפשרויות קן חדשות עם שיער קצר וסוג גוף רזה.

x