אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה: "אנו משנים את התחזיות שלנו..." המניה צנחה 56% מתחילת השנה

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה: "אנו משנים את התחזיות שלנו בהתבסס על ראייה שמרנית יותר לעתיד" המניה השלימה ירידה של מעל 56% מתחילת השנה

 

 

 
אדם סינגולדה ואייל חומסקי צילום פאנדראדם סינגולדה ואייל חומסקי צילום פאנדר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/05/2022

התוצאות עלו על התחזיות לרבעון הראשון בשני המדדים (Non-GAAP) שבהם אנו מתמקדים - רווח גולמי Ex-TAC ו-EBITDA מותאם.

ההכנסות עמדו על 354.7 מיליון דולר, גידול של 17% לעומת הרבעון הראשון של 2021.

הרווח הגולמי עמד על 112.0 מיליון דולר, גידול של 25%, והרווח הגולמי Ex-TAC עמד על 138.2 מיליון דולר, גידול של 31% לעומת הרבעון הראשון של 2021, וגידול משוער (פרופורמה) של 8.4% עם Connexity**. 

הרווח הנקי מפעילות עמד על 3.9 מיליון דולר, הרווח הנקי שלא לפי GAAP היה 21.9 מיליון דולר וה-EBITDA המותאם היה 34.9 מיליון דולר.

החברה מתקנת את תחזיותיה לשנה המלאה של 2022 עבור רווח גולמי Ex-Tac, 

מ-595 מיליון דולר עד 616 מיליון דולר, ועבור EBITDA מותאם, מ-152 מיליון דולר עד 160 מיליון דולר.

טאבולה (נאסד"ק: TBLA), מובילה בינלאומית בתחום המלצות התוכן ברשת הפתוחה (Open Web) המאפשרת לגולשים לגלות תכנים חדשים שעשויים לעניין אותם, הודיעה היום על תוצאותיה לרבעון שהסתיים ביום 31 במארס 2022. 

"הרבעון הראשון של שנת 2022 היה רבעון חזק עבורנו. עברנו את היעדים שלנו עבור רווח גולמי Ex-TAC ו-EBITDA מותאם, הראינו גידול של 31% ב-Ex-TAC, ועמדנו בתחזיות לרמת ההכנסות. חתמנו על עסקאות חדשות, הרחבנו קשרים עם לקוחות קיימים, השקנו מוצרים חדשים וייצרנו תזרים מזומנים תפעולי חיובי, על אף האקלים העסקי המאתגר. אנו משנים את התחזיות שלנו בהתבסס על ראייה שמרנית יותר לעתיד, תוך התחשבות בשני גורמים. הגורם הראשון והמרכזי הוא המלחמה באוקראינה. רבים מהמפרסמים האירופאים שלנו בעלי פעילות גלובלית וכ-30% מההכנסות של טאבולה, מקורן באירופה. הגורם השני הוא מוצר הבידינג החדש שלנו, שעל אף ההתחלה הטובה עדיין עומד קצת מאחור. יש לנו תשתית חזקה, אנחנו רווחיים, מייצרים תזרים ואנו ממשיכים לייצר שותפויות גלובליות משמעותיות.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה

"הצוות שלנו חדור אנרגיה עם יכולת פיתוח חזקה. אנחנו ממשיכים להגדיל באופן משמעותי את הנתח שלנו בשוק הפרסום ברשת הפתוחה, שוק של $64B, מחליפים את הבאנרים עם המלצות תוכן פרסונליות. אנחנו מתמקדים בלאפשר למפרסמים שלנו להגיע להצלחות בקנה מידה גדול הרבה יותר, שלפי דעתי הם חוו עד עכשיו רק בגנים הסגורים (כמו אמאזון, גוגל, סנאפ, פייסבוק). שדות חדשים לחלוטין נפרשים בפנינו עם ההתרחבות שלנו לעולם האיקומרס, באמצעות רכישת Connexity, השקעה ב-AI והעמקת הקשר עם שותפי מפתח, כולל כמה מיצרני הסמארטפונים הגדולים בעולם", המשיך סינגולדה.


דגשים עסקיים
 
הודעה על הסכמים עם שותפי נכסים דיגיטליים חדשים, הכוללים את Ciao People, Webedia, Krone.at ו-Penske Media Corporation (PMC).

חתימה על חידושי חוזים משמעותיים עם Associated Press, Altice News, Insider, Le Point ו-E! Online ואחרים.

שותפי הנכסים הדיגיטליים החדשים1 הניבו גידול בהכנסות בסך 21.3 מיליון דולר, ואילו שותפי הנכסים הדיגיטליים הקיימים2 הניבו גידול של 30.4 מיליון דולר. שיעור ההכנסות החוזרות נטו3 עמד על 110%.

הרחבת היצע השירותים של Taboola Newsroom עם הטמעת Homepage For You, המאפשר לעורכים  של אתרי תוכן להתאים אישית את עמוד הבית באמצעות בינה מלאכותית על בסיס נתונים ותובנות.

הגדלת תיק Taboola Trust כך שהוא כולל כעת עשרות שותפויות חיצוניות, אישורים והסמכות, המוסיפים להשקעה פנימית, החזקה ממילא, בבטיחות ובהתאמת המותג, כולל עם IAB, Newsguard ואחרים.

קיום 'יום משקיעים' ב-29 במארס, שבו התווינו את האסטרטגיה שלנו והצגנו השקפה מעמיקה יותר על פעילותנו העסקית באמצעות מצגות והרצאות של מנהלים מתחומים שונים בטאבולה וכן שיחות עם לקוחות. סרטונים וחומרים זמינים כאן: https://investors.taboola.com.
 
שותפי נכסים דיגיטליים חדשים במהלך 12 החודשים הראשונים שהיו 'באוויר' ברשת שלנו.

גידול נטו בשותפי נכסים דיגיטליים קיימים, כולל הגידול בשותפי נכסים דיגיטליים חדשים (מעבר לתרומה להכנסות שנקבעה על בסיס הכנסות Run Rate שנוצרו על ידי שותפים אלה כאשר הצטרפו לראשונה).

שיעור ההכנסות החוזרות נטו (Net Dollar Retention) הוא הגידול נטו בשותפי נכסים דיגיטליים קיימים עבור תקופה נתונה, מחולק בהכנסות מאותה תקופה בשנה הקודמת.
 
תחזיות לרבעון השני ולשנה המלאה של 2022

לרבעון השני של 2022, החברה מצפה כעת לנתונים הבאים:

הכנסות בטווח של 325 עד 345 מיליון דולר 

רווח גולמי בטווח של 104 עד 114 מיליון דולר

רווח גולמי Ex-TAC בטווח של 132 עד 142 מיליון דולר

EBITDA מותאם בטווח של 23 עד 28 מיליון דולר

רווח נקי שלא לפי GAAP בטווח של 6 עד 11 מיליון דולר

לשנה המלאה 2022, החברה מצפה בעת הנוכחית לנתונים הבאים:

(במיליוני דולרים)


17 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 18.54 מיליון ב-TABOOLA.COM LTD
קרנות נאמנות שמחזיקות את TABOOLA.COM LTD. לרשימה המלאה

x