חן גולן, יו"ר ומייסד נקסטויז`ן: "בכוונת החברה להוציא לשוק, במהלך הרבעון השלישי, מצלמה מקוררת בהתבסס על הטכנולוגיה אותה פיתחה החברה"

דוחות רבעון 1 - צמיחה של 36% בהכנסות ל-5 מיליון דולר; החברה מאשררת יעד צמיחה שנתי של 70%-100% להכנסות של 25.5-30 מיליון דולר ב-2022

 

 

 
נקסט ויז׳ן, קרדיט: סיון פרג׳נקסט ויז׳ן, קרדיט: סיון פרג׳
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/05/2022

שומרת על רמות הרווחיות הגבוהות - רווחיות גולמית של 63% רווחיות תפעולית של 44%

החברה נכנסת לראשונה לתחום המצלמות מבוססות גלאי מקורר ומרחיבה משמעותית את פוטנציאל השוק; מכירות ראשונות של המערכת צפויות כבר ברבעון השלישי של 2022

נקסט ויז'ן ממשיכה לבחון רכישה אסטרטגית בשוק יעד מרכזי להאצת הצמיחה; הרכישה צפויה לתרום מידית להכנסות ולרווחיות של נקסט ויז'ן

מתבססת על הכנסות חוזרות הנאמדות ביותר מ-60% מהמחזור; צבר ההזמנות של החברה עומד, נכון לסוף הרבעון הראשון, על 9.6 מיליון דולר

תזרים חיובי מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2022 של 1.8 מיליון דולר

לחברה יתרון תחרותי מובהק בייצור מצלמות בעלות יחס ביצועים/משקל גבוה במחיר אטרקטיבי במענה לביקוש הגובר בקרב ממשלות להגדלת ההצטיידות הצבאית וכן לכניסת החברה גם לתחום האזרחי

נקסט ויז'ן על סף השלמה מוצלחת של מסירת המצלמות לפרויקט הרחפנים הגדול ביותר של אלביט מערכות  

נקסט ויז'ן מערכות מיוצבות בע"מ (TASE: NXSN), חברת צמיחה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2022.

ההכנסות ברבעון הראשון של 2022 הסתכמו בכ-5 מיליון דולר, צמיחה של 36% ביחס להכנסות ברבעון המקביל, אז הן הסתכמו לכ-3.6 מיליון דולר. נקסט ויז'ן מאשררת את יעד המכירות השנתי ל-2022 הצפוי בטווח של 25.5-30 מיליון דולר.  

צבר ההזמנות של החברה נכון לסוף הרבעון הראשון עומד על כ-9.6 מיליון דולר. החברה מתאפיינת בהיקף הזמנות חוזרות גבוה, המהווה יותר מ-60% ממחזור הפעילות, וזאת נוסף על זכייה בפרויקטים חדשים לאורך השנה.

החברה מכרה ברבעון הראשון של 2022 ל-55 לקוחות, בהשוואה למכירות ל-46 לקוחות בתקופה המקבילה. הגידול במספר הלקוחות נובע, בין היתר, גם מהגידול בהיצע דגמי המצלמות הנמכרים על ידי החברה וכן מהיקף השירותים הנלווים הרחב שנקסט ויז'ן מציעה ללקוחותיה.

הרווח הגולמי של החברה הסתכם ברבעון הראשון של 2022 ב-3.1 מיליון דולר, כ-63% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי של 2.3 מיליון דולר ברבעון המקביל. 

הרווח התפעולי של החברה ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב-2.2 מיליון דולר, כ-44% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח תפעולי של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. 

הרווח הנקי גדל ברבעון הראשון של 2022 לכ-1.7 מיליון דולר, כ-34% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח נקי של 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.  

דיבידנד – החברה חילקה בחודש מרץ השנה דיבידנד של כ- 2.855 מיליון דולר בגין רווחי 2021. 

תזרים חיובי – החברה ייצרה ברבעון הראשון של 2022 מזומנים בהיקף של 1.8 מיליון דולר.

ההון העצמי עומד על כ-46.7 מיליון דולר, נכון לסוף הרבעון הראשון של 2022, כ-92% מהמאזן. 

לדברי חן גולן, יו"ר ומייסד נקסט ויז'ן: "תוצאות הרבעון הראשון של השנה משקפות את המחויבות שלנו להמשך צמיחתה של החברה. החברה תמשיך להגדיל את השקעותיה בפיתוח מוצרים חדשים תוך שמירה על יתרונותיה אל מול מתחריה בשוק. בכוונת החברה להוציא לשוק, במהלך הרבעון השלישי, מצלמה מקוררת בהתבסס על הטכנולוגיה אותה פיתחה החברה המאפשרת לשמור על יחס ביצועים/משקל מהטובים בשוק ולשאת את המצלמה על כלים קטנים כגון רחפנים ומיקרו/מיני מזל"טים. להערכתנו, המצלמה תהווה פריצת דרך בשוק מבחינת משקל ומחיר ותגדיל באופן משמעותי את  יכולות הגילוי מכלים קטנים.

"הצלחת הפיתוח של פתרון המצלמה המקוררת שלנו פוגש את השוק בשעה שבה ממשלות וגופים צבאיים מגדילים את היקפי הרכש וההצטיידות שלהם, ואנו מעריכים כי לעובדה שהמערכת שלנו מאפשרת אינטגרציה מהירה וחיסכון בעלויות תהיה השפעה על יכולתנו לבנות ולהגדיל נתח שוק. אנו מאשררים הרבעון את יעד המכירות השנתי שלנו ל-2022, עדות לביטחון הרב שיש לנו בצמיחת השוק וביתרונות התחרותיים שלנו".        

לגרף נקסט ויז׳ן לחצו כאן

61 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 44.64 מיליון בנקסט ויז׳ן
קרנות נאמנות שמחזיקות את נקסט ויז׳ן. לרשימה המלאה
x