דירקטוריון מגדל ביטוח אישר את מינוי ירון שמאי לתפקיד מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה

יחליף את ליאור רביב שמונה לתפקיד מנכ"ל סוכנות הבת של החברה, מבטח סיימון

 

 

 
ירון שמאי, צילום: סיון פרג׳ירון שמאי, צילום: סיון פרג׳
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/05/2022

מגדל ביטוח מודיעה על מינויו של ירון שמאי לתפקיד מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה של החברה. שמאי יחליף בתפקידו את ליאור רביב שכיהן בתפקיד במשך 5 שנים ומונה בשבוע שעבר לתפקיד מנכ"ל סוכנות הבת של החברה, מבטח סיימון. 

שמאי (45, נ+ 2), משמש כיום כבעלים במשותף של משרד הייעוץ גונן את גלזנר ושימש עד לפני כשנתיים כמשנה למנכ"ל וכמנהל חטיבת הלקוחות בכלל חברה לביטוח. במסגרת זו, ניהל כ - 900 מנהלים ועובדים בתחומי המכירות והיה אחראי על ניהולם של כלל מערכי השיווק והמכירות של החברה עבור כל מוצריה בכל תחומי הביטוח והחיסכון ארוך הטווח בכל ערוצי ההפצה.

בתפקידיו הקודמים שימש, בין היתר, בתפקידים נוספים בחברת כלל, בהם כמשנה למנכ"ל וכמנהל חטיבת ביטוח החיים וכן כסמנכ"ל בכיר לתפעול ושירות בתחומי חא"ט ובריאות. קודם לכן, כיהן כמנכ"ל תמורה סוכנות לביטוח, אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בישראל.

לשמאי תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמרכז האקדמי רופין והוא בעל רישיון סוכן ביטוח בתחום הפנסיוני ובעל הכשרות בתחום ייעוץ ההשקעות והתכנון הפיננסי.

יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון מגדל ביטוח, מסר כי "ירון שמאי הוא מהמנהלים הוותיקים והמוערכים בענף הביטוח ולו שנים רבות של ניסיון מקצועי רחב, הן בעולמות ההפצה והמכירות והן בעולמות ביטוחי החיים והחיסכון ארוך הטווח. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו ואני בטוח כי תרומתו לפעילות החברה תהיה משמעותית". 

שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של ירון לשדרה הניהולית החזקה של החברה. היכרתו הרחבה והמעמיקה עם פעילות הביטוח והחיסכון ארוך הטווח על כלל היבטיה, לרבות תפעול, תמחור, בניית מוצרים, ושיווק ומכירות כמו גם היכרותו העמוקה עם כלל ערוצי השיווק וההפצה מעידים כי הוא האדם המתאים ביותר לעמוד בראש מערך ההפצה של החברה ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החשוב". 

x