הכשרת הישוב השלימה בהצלחה הנפקת הון

גייסה 100 מיליון שקל ממנורה מבטחים, הפניקס וקרן ספרה

 

 

 
עופר נמרודי, צילום: רמי זרניגרעופר נמרודי, צילום: רמי זרניגר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/05/2022

ההנפקה תתמוך בהמשך צמיחת החברה וחיזוק איתנותה הפיננסית.

בעלי השליטה בחברה ישקיעו 10 מיליון שקלים נוספים, בכפוף לאישור של האסיפה הכללית, כך שסך ההנפקה יעמוד על 110 מיליון שקל.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "אנו ממשיכים לממש את היעדים האסטרטגיים ותכניות העבודה של החברה, לצד המשך חיזוק ניכר של האיתנות הפיננסית. הכשרת הישוב נמצאת בתנופת עשייה משמעותית בכל תחומי הפעילות, בישראל ובאירופה. בהנפקה השתתפו גופים מובילים בשוק ההון ואנו רואים בכך הבעת אמון נוספת בהנהלת החברה, בחוסנה ובתוכניותינו העסקיות".

חברת הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, מעדכנת כי השלימה בהצלחה הנפקה פרטית של מניות בהיקף של כ-100 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה לשורה של גופים מובילים בשוק ההון, ובהם חברת הביטוח מנורה מבטחים, חברת הביטוח הפניקס וקרן הגידור ספרה. בעלי השליטה בחברה, משפחת נמרודי, התחייבו להשקיע 10 מיליון שקלים נוספים באותם התנאים של המשקיעים, וזאת בכפוף לאישור האסיפה הכללית של החברה, כך שסך ההנפקה יעמוד על 110 מיליון שקל.

ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 53 שקל למניה (בדומה למחיר המניה בפתיחת המסחר ביום ההנפקה שהינו כ-54 שקל). את ההנפקה הובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי יחד עם אייפקס הנפקות.

הנפקת ההון הנוכחית על-ידי הכשרת הישוב מצטרפת לשורת צעדים ניכרים שביצעה החברה בשנים האחרונות על מנת לחזק את מבנה ההון וגמישותה הפיננסית של החברה. 

בימים אלה הכשרת הישוב נמצאת בתנופת עשיה ומבצעת במקביל מספר פרויקטים משמעותיים, ביניהם מגדל המשרדים "שבעת הכוכבים" במתחם BBC בבני ברק, פרויקט מגדל המשרדים "יעקב נמרודי" (לשעבר "בית מעריב") המוקם בימים אלה במרכז תל-אביב, מרכז מסחרי "שבעת הכוכבים" המוקם בימים אלו באילת, פרויקטי התחדשות עירונית ברחוב "פיכמן" בחולון וברחוב "ליסין" בתל-אביב הנמצאים בביצוע וזאת כחלק מצבר פרויקטים של עשרות אלפי יחידות דיור שמקדמת החברה בהם שני מגה-פרויקטים ברמלה (כ-3,100 יח"ד) ובקרית-ים (כ-1,450 יח"ד), פרויקטים גדולים נוספים בפולין, בגרמניה ובאוסטריה בתחומי הלוגיסטיקה, ובפולין בתחום המגורים.

לגרף הכשרת הישוב לחצו כאן

127 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 89.77 מיליון בהכשרת הישוב
קרנות נאמנות שמחזיקות את הכשרת הישוב. לרשימה המלאה
x